امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۵۱:۴۶  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۷ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ | کد خبر : 68056
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به نام خداوند جان و خرد …. تبریک می گوییم به خانواده تنیس روی میز که با ائتلاف هوشمندانه خود باعث شدند که  امید به همدلی ها آبیاری شود و تبریک به جناب آقای قار داشی به خاطر توانایی در جلب اعتماد اکثریت که رای قاطعشان بیانگر این باور است . تبریک به آقای سعادتمند…

    به نام خداوند جان و خرد ….

    تبریک می گوییم به خانواده تنیس روی میز که با ائتلاف هوشمندانه خود باعث شدند که  امید به همدلی ها آبیاری شود و تبریک به جناب آقای قار داشی به خاطر توانایی در جلب اعتماد اکثریت که رای قاطعشان بیانگر این باور است .

    تبریک به آقای سعادتمند و سر کار خانم حمیرا اسدی که با ایجاد فضایی مناسب  کار را به انجام رساندند و تبریک به آقای زارع پور به دلیل خود باوری بالایشان که با حضور خود در این رقابت  ماندند تا نتیجه ۴ سال تلاششان را ببینند.

    و حال شادمانی ما به اندازه وزن مسئولیتی است که بر دوش جناب آقای قارداشی در اجرای  برنامه ها و تعهداتشان می باشد و امید که انشالله  آغازی باشد بر شایسته سالاری و پایانی بر دوران  تاریک انحصارطلبی ها منفعت طلبی ها و نگاه های حذفی. که قطعا این ائتلاف خردمند منتظر تحولات اساسی در سیستم مدیریت سنتی  فدراسیون می باشد  تا با پتانسیل بالای خود عقب ماندگی های این سالیان را با علم و تجربه جبران نمایند..

    شادمانی حرکت به سمت تکامل پایدار باشد .انشالله.

    فریبا قوام زاده—۱۶ آبان ۹۴  

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "آبیاری امیدها"
    1. محمد مختارزاده گفت:

      با سلام و ارزوی بهروزی برای اقای قارداشی

      امیدواریم مدیریت سنتی جای خود را به استفاده از خرد جمعی و مدیریت سیستماتیک و روز بدهد.


    تازه ترین اخبار