امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۲:۱۲:۰۴  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۹ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ | کد خبر : 68076
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   عضو کمیته مربیان کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا گفت: رئیس جدید فدراسیون باید بدون پیش داوری و با شایسته سالاری، اعضای کمیته های فدراسیون را انتخاب کند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مهرداد بابادی وند در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود: سرانجام پس از چند ماه انتخابات ریاست فدراسیون تنیس روی…

     

    عضو کمیته مربیان کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا گفت: رئیس جدید فدراسیون باید بدون پیش داوری و با شایسته سالاری، اعضای کمیته های فدراسیون را انتخاب کند.


    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مهرداد بابادی وند در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود: سرانجام پس از چند ماه انتخابات ریاست فدراسیون تنیس روی میز برگزار و مهرداد قارداشی با اکثریت آرا به عنوان رئیس جدید فدراسیون انتخاب شد؛ او شناخت کافی از این رشته دارد و با تیم قدرتمندی کار می کند.


    وی گفت: رئیس جدید فدراسیون باید در انتخاب اعضای کمیته ها شایسته سالاری را در دستور کار قرار دهد و افراد توانمند را به دلیل همکاری با فدراسیون قبلی کنار نگذارد.


    بابادی وند افزود: رئیس جدید در این خصوص باید بدون پیش داوری سیاست های راهبردی را اجرایی و از افراد باتجربه بهره برداری لازم را داشته باشد.

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "خط و نشان بابادی وند برای رئیس جدید!!!"
    1. عبدالله ایوبی گفت:

      هر انسانی می تواند سردیگران را کلاه بگذارد اما آدم نمی تواند با خودش ناصادق باشد.

    2. modir گفت:

      به نام خدا
      باسلام
      آقای بابادی وند یعنی میخواهید انکار کنید که همزمان با برگزاری مسابقات وزارت نفت در محمود آباد(قبل از سفربه المپیک) در دستتان یک رن مالی بود که میخواستید آن را به بنده بدهید!یعنی انکار میکنید که این رن مالی بقول گفته های خودتان پرونده سازی برعلیه مهندس شهنازی و آقای قارداشی که از جانب رئیس غیر پینگ پنگیها که شما تا دیروز یار غارش بوده اید نبوده است؟ومتاسفانه شما در حال انتشار آن بوده اید!
      راستی افکار عمومی از خود سوال نمیکنند بعد از شش سال ! بلافاصله بعد از یک رای کاملا سوخته جهت دست بوسی خدمت جناب مهندس شهنازی شرفیاب شده اید وهمچنین خدمت جناب قارداشی؟؟؟
      خدا می داند این پرونده سازیها تا کجا ها رفته است!هرچند نهایتش به رو سیاهی تهمت زنندگان ختم گردید! بقول یکی از نوشته های خودتان در این سایت :اگر خدا بخواهد کسی را بلند کند میکند و اگر بخواهد کسی را زمین بزند میزند!
      حالا آن روز فرا رسیده !
      حتما یادتان نرفته که تا دیروز در یکی از سایتها سرپرست فدراسیون را آگاهانه رئیس خطاب می کردید و امروز نیز در همان مکان رئیس جدید را رئیس محبوب لقب می دهید و خدمتشان شرفیاب می شوید!
      حالا افکار عمومی فهیم خانواده تنیس روی میز دم خروس را باید باور کنند یا قسم حضرت عباس را؟؟؟

      امیدوارم در کنار خانواده روزهای خوبی را سپری بنمایید واز اخباری که از تلویزیون وخصوصا سایت بنده ملاحظه می فرمایید لذت ببرید.

    3. فرشید کم آزار گفت:

      با سلام و عرض ادب
      جناب قارداشی پیشنهاد میکنم که از تجربیات این فرد که در فدراسیون قبلی همه کاره خودش بوده استفاده بهینه کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! چون ایشان تجاربش رایگان در اختیار کسی نمیگذارد مگه قول سفر خارج از کشور را به او بدهید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    4. محمد ظاهر شلاني گفت:

      سلام اگه منظور شایسته سالاری فدراسیون قبلی باشه همون بهتر خیر اقای قارداشی را بخوانیم چون کارفدارسیون قبلی فقط بر مبنای دروغ بنا شده بود

    5. محمد درفشی نو گفت:

      باسلام واحترام

      متاسفانه نان به روز خور و رنگ عوض کن ها که روزگاری دست به سینه کنار رئیس فدراسیون قبلی خود ایستاده و پرونده سازی علیه رئیس و دبیر شش سال گذشته فدراسیون رابا صراحت در مجمع تایید وهمراهی کرده و دنبال فرافکنی بوده اند اکنون به جناب اقای علیقارداشی تهمت پیش داوری زده و دستور اجرای برنامه های راهبردی راصادر میکنند.

      صداقت عمل با داشتن سلامت کردار میسر است و خوشبختانه جامعه شریف تنیس روی میز وثوق کامل دارند که جناب اقای علیقارداشی درایت لازم را دارند و با گل وشیرینی نمیتوان عملکرد منفی گذشته را دراذعان به فراموشی وا داشته وکارنامه قبولی گرفت دیگرزمان سفرهای باد اورده تمام شده است باید زمانی که برای بدست اوردن پستهای فدراسیونی حق را ناحق جلوه میدادیم فکر انرا نیزمیکردیم که روزی ایندگان درباره عملکردگذشته ما قضاوت خواهند کرد البته حساب ان دنیا جدا وسنگین است

    6. جمال مفاخری گفت:

      با سلام
      کاش می دانستم یاران شکست خورده جناب رییس با این همه کارنامه سیاه و تبعیض وناحق کردن حق ورزشکاران این رشته چگونه به خود اجازه مطرح کردن بیانه وشایسته سالاری می دهند در ضمن اگر خودرا شایسته می پندارند چگونه خود وسیاستهایشان در مجمع فدراسیون دو رای کسب کردند ونتیجه انتخابات این یپام را برای آنها به همراه داشت که دوران برنامه های سراسر تبعیض آمیز وناروا تمام شد خدا حافظ نا عدالتی خدا حافظ تبعیض خدا حافظ سلطه طلبی خدا حافظ نا …

    7. میدیا لطف الله نسبی گفت:

      خیلی به من بدی شد و مسببین این بدی ها روزی تقاص عملشان را خواهند گرفت.
      شاید در اثر گذشت زمان فراموش کنم که چه برسرم آوردید اما مطمئن باشید که هرگز نمی بخشمتان.دیدار به قیامت


    تازه ترین اخبار