امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۲:۰۱:۱۹  آخرین بروزرسانی : آبان ۲۰ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ | کد خبر : 68084
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بعد از زمستان و تاریکی و سرما، بهار از راه می رسد و درختان واقعی که ریشه در اعماق خاک دارند سبز می شوند اما مترسک های شالیزار اگر پیراهن نو هم به تن نمایند همان مترسک باقی می مانند زیرا آنها ریشه در خاک ندارند . انتخابات و دگر دیسی در جامعه تنیس روی…

    بعد از زمستان و تاریکی و سرما، بهار از راه می رسد و درختان واقعی که ریشه در اعماق خاک دارند سبز می شوند اما مترسک های شالیزار اگر پیراهن نو هم به تن نمایند همان مترسک باقی می مانند زیرا آنها ریشه در خاک ندارند .

    انتخابات و دگر دیسی در جامعه تنیس روی میز ، شیرین ترین خبر برای درختان بی آب و علفی بود که در گوشه ای بدون باغبان چشم انتظار رحمت الهی بودند. درختان با رحمت رای های انسان های عاشقی که پنج یا شش سال از بی عدالتی باغبان و دوستانش زجر می کشیدند نجات یافتند و امیدوار شدند که آب چشمه به آنها هم خواهد رسید.

    انتخابات تنیس روی میز ، پیام بسیار بزرگی برای جامعه ورزش داشت و آن اینکه ، کسانی که در سایه امن ۶ ساله  با رزومه های آبکی هر کاری کردند و هر جایی رفتند و هر سمتی گرفتند دیگر حنایشان رنگی ندارد و باید بدانند که همه انسان های خداوند حق دارند و باید به دیگران هم میدان بدهند. .

    من در عجبم چرا روزی که رییس فدراسیون قبل با درگیری با رییس هیات بوشهر ، شمشیر را از رو کشید و بوشهر و جوانانش را به خاک سیاه نشاند افراد شایسته! و توانمند! به رییس فدراسیون نگفتند که شما با رییس یک استان درگیری دارید بچه های بوشهر چه گناهی مرتکب شده اند که باید در لیست سیاه قرار بگیرند؟ آن روز سکوت افراد به ظاهر شایسته چه پیامدی داشت، جز تحقر استان زرخیز بوشهر پایتخت انرژی خاورمیانه؟

    من متعجبم که افراد شایسته! و توانمند! وقتی بهترین مربیان تیم های ملی را ۶ سال خانه نشین کردندچرا سکوت کردند و خود تمام سفرها را رفتند و کلامی نگفتند؟

    من متعجبم کسانی که دفترچه کذایی ساخته بودند فریاد می زدند  و مهندس شهنازی و مهرداد علیقارداشی را به انواع  تخلفات متهم می کردند وا اسلاما سر می دادند امروز گل تهیه می کنند و برای رییس فدراسیون راه ترسیم می کنند. چگونه فکر می کنیم که آقای قارداشی با شایسته ها کار نمی کند که فقط افراد فدراسیون قبلی شایسته بوده اند؟ چرا کسی به فکر شایسته های ستم دیده نیست؟ چرا کسی در ۶ سال گذشته شایسته های بیرون مانده را حمایت نکرد؟

    من به عنوان کسی که در این انتخابات برای پیروزی حامیان اصلی تنیس روی میز و مردان اصیل این ورزش تلاش کردم و شفاف به خیلی از روسای هیات ها گفتم و قسم دادم که نگذارید درخت تنیس روی میز از ریشه سوزانده شود  و حساسیت این انتخابات را به دوستانم در وزارت آموزش و پرورش و بازیکنان ملی پوش گوش زد کردم و با منطق رای آنها را با عشق فقط برای ازبین بردن تفکر انحصاری و خودخواهی  به صندوق جناب قارداشی واریز کردم امروز به نمایندگی از اکثر استانها ، دیگر سکوت نخواهیم کرد و برادرم علیقارداشی که امروز پرچمدار واقعی تنیس روی میز کشور است باید این خیال طمع را از اندیشه  کسانی که خود را شایسته و تواتمند می دانند خارج نماید زیرا امروز  تمام استانها و مربیان و داوران شایسته که با زیاده خواهی افراد محدودی  از صحنه تنیس روی میز بیرون مانده بودند نمیخواهند همان آش باشد و همان کاسه. چرا روزی که افشین نوروزی ملی پوش برای یک نقد ساده مورد بی مهری فدراسیون وقت  قرار گرفت افراد شایسته و توانمند سکوت اختیار کردند؟  مگر نه اینکه با استعفاهای مصلحتی برای بازگشت و گرفتن امتیازی تازه تلاش می کردند؟ مگر نه اینکه منفعت طلبی را بر عدالت ترجیح می دادند؟ روزی که  برای مهندس شهنازی و جناب قارداشی پرونده سازی می کردند شایسته ها و توانمندها کجا بودند؟ آیاعیار توانمندی و شایسته سالاری را چه کسی مشخص می نماید؟

    کسانی که ۶سال شیره فدراسیون قبلی را کشیدند و روز انتخابات به رییس قبلی رای ندادند هرگز قابل اعتماد نیستند.  رای سوخته کسانی که خود را به جمعیت عاشقی  متصل کردند اصلا ارزشی ندارد. دیگر در دل ستم دیدگان و خانه نشینان تنیس روی میز که ۶ سال خون دل خوردند و دم نزدند این افراد هرگز جایی ندارند. کسانی که مثل خوره در تمام فدراسیون ها پول پارو می کنند و بعد تیم های شهرستانی برای هزینه سفر زمینی در ایران باید جلوی هزاران نفر تا کمر خم شوند تا آقایان همیشه خود را متولی تنیس روی میز بدانند را کجای این سینه سوخته باید جا داد.

    جناب آقای علیقارداشی ریاست محترم و به حق فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران!

    شما رییس فدراسیون تنیس روی میز ایران هستید و ما اگر نگویم ۳۱ استان ۲۷ تا ۲۸ استان تا همیشه با شما خواهیم بود و هرگز شما به رای کسانی که رنگ عوض می کنند نیازی  نخواهی داشت پس مردانه و با پشتیبانی استانها بایست و انسان های عاشقی را که تحصیل کرده اند متخصص اند مربی بین المللی اند  و با ناجوانمردی خانه نشین شده اند یا داوران جوانی که به علت عدم استفاده  و به جرم دور بودن از مرکز و هزینه ایاب و ذهاب آنها خیلی می شود و …غریب مانده اند و مردان نیک روزگار را از تمام استان ها به دور خود دعوت کن واین را هرگز فراموش مکن برادرم که کمیته ها و خصوصا سازمان های یک نفره  هزینه بردار  و دهن پر کن که می تواند به وسیله کمیته داوران و مربیان و یا کمیته فنی  انجام گیرد را مرخص کن که همین سمت های دست و پا گیر فردا جز هزینه و دردسر چیزی را به همراه نخواهد داشت.

    دل من  به فکر هیچکس جز تنیس روی میز و فرزندان مملکتم و شخصیت نجیب علیقارداشی  نمی سوزد. من در سیزده سالگی ، در  جبهه های جنوب مقدس در دفاع مقدس جانباز شدم و امروز حس می کنم باید لباس رزم بپوشم و در کنار فرمانده ام  جناب قارداشی بایستم وسربازی فداکاری باشم  برای رفاه وطن نه فکر غناییم باشم و مال اندوزی و سفر های باد آورده .امروز خیلی ها که بر اساس رابطه بر جایی تکیه زده بودند احساس خطر کرده اند و می دانند اگر ضابطه ای در کار باشد آنها تا سالهای سال به ورزش باز نمی گردند.

    جناب آقای علی قارداشی عزیز ، تمام استانها و ستم دیدگان به فکر انقلاب منطقی و عقلانی شما برای اعاده حیثیت  تنیس روی میز ایران هستند و هرگز نمی پذیرند کسانی که به ناحق و با تخریب بزرگان تنیس روی میز عنان اختیار را در دست داشتند باز سوار بر جریان آب باشند.برای من تمام زحمتکشان عرصه ورزش عزیزند و تلاش آنها بی اجر نمی ماندو هرگز نمیتوان آنها را نادیده گرفت اما نگذارید بساطی که درفوتبال مملکت گسترده شده است و هر روز یکدیگر را محکوم می کنند و اتفاقات ناگواری که بر فوتبال حاکم است خدای ناکرده با خود خواهی چند نفر گریبان گیر  تنیس روی میز شود که  جمع کردن آن با هزینه های سنگینی همراه خواهد بود. 

    یا رب مخواه که دراین راه پر خطر         اندیشه ای به حرمت ما پشت پا زند

    وطنم پاره تنم….

    برادر کوچکی که تا آخر در کنار شما بی مزد ایستاده است

    خلیل شیخیانی

    رییس هیات تنیس روی میز استان بوشهر

    به نمایندگی از اکثر استانهای ایران

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "جناب آقای قارداشی ، شایسته ها چه کسانی اند؟"
    1. جمیل لطف الله نسبی گفت:

      برسرآنم که گر زدست برآید
      دست به کاری زنم که غصه سرآید
      خلوت دل نیست جای صحبت اغیار
      دیو چو بیرون رود فرشته در آید
      بلبل عاشق تو عمر خواه که آخر
      باغ شود سبزو سرخ گل به بر آید
      صالح وطالح متاع خویش نمودند
      تاکه قبول افتد و چه در نظر آید
      بر در ارباب بی مروت دنیا
      چند نشینی که خواجه کی به درآید
      غفلت حافظ در این سراچه عجب نیست
      هرکه به میخانه رفت بی خبر آید

    2. جمیل لطف الله نسبی گفت:

      روسای هیات وظایف خطیری بر عهده دارند که اگر به آنها عمل کنند هیچگاه دورانی مانند دوره قبلی را به چشم نخواهیم دید.درود بی پایان بر شرف و بزرگواری جنابعالی و تمامی روسایی که به نمایندگی از آنان این مطلب پر مغز را نوشته اید.

    3. عبدالله ایوبی گفت:

      آقای شیخیانی
      مطلب شما حرف دل تمامی مربیان عاشق این رشته است.دست شما درد نکند بسیار گویا بود

    4. محمد مختارزاده گفت:

      با سلام
      بی شک ما نیاز به یک سیستم پویا و قایم به ذات داریم، نه قایم به فرد
      هرگاه توانستیم با برداشت از الگوهای موجود موفق در جهان چنین سیتمی را بوجود بیاوریم دیگر مسیر را پیدا کرده ایم و انرژی بیهوده مصرف نخواهیم کرد. به امید انروز

    5. ثاقبی دبیر هیات استان مرکزی گفت:

      جناب آقای شیخیانی
      مرحبا و آفرین بر شما مرد بادرایت و فهیم

      حرف دل خیلی از استانها را با زبان نرم بیان نمودید
      ممنون

    6. قنبری گفت:

      باسلام خدمت دوستان وسروران عزیز ،همه دلسوزان این رشته ورزشی ازانتخاب آقای قارداشی خوشحال وخوشنود هستند ،امیدواریم که درعمل هم همکاری وتلاش ومساعدت خودراازریاست محترم فدراسیون دریغ نکنیموامیدواریم شاهدپیشرفت وشکوفایی این رشته بشویم .من مثل آقای شیخانی عزیزشعربلدنیستم اما ما ترکها دراین موارد میگیم”گتسین او گونلر داهاگلمسین”

    7. مهران صیادی،بازیکن استان بوشهر گفت:

      باسلام.ضمن عرض تبریک ب استاد ارجمند جناب آقای علیقارداشی.ما بسیار خرسندیم ک کشتی بی ناخدای تنیس روی میز با وجود پربرکت شما مطمئنا در آغوش ساحل آرامش قرار خواهد گرفت.و بیشتر از این ،از وجود انسانهای بزرگی چون جناب آقای شیخیانی خوشحالیم ک شما را در این مسولیت خطیر رها نخواهند کرد و بدون هیچ چشم داشتی در همه عرصه ها پا ب پای شما ب فکر جوانان این مرز وبوم خواهند بود.بی شک وجود پربرکت شما و اساتیدی چون جناب شیخیانی مرهمی بر دل مجروح پیکره پینگ پنگ خواهد بود.آقای شیخیانی بخاطره صحبتهای خردمندانه،بی ریا و دلسوازنه اتان صمیمانه سپاسگذارم.

    8. میثم غلامی بوشهر گفت:

      باسلام و عرض ادب
      تبریک به جناب آقای علیقارداشی و آرزوی موفقیت و پیروزی حضرتعالی در تمام عرصه ها
      از زحمات جناب آقای شیخیانی و صحبتهای پر محتوای ایشان کمال تشکر و قدردانی دارم .

    9. محسن بهنام گفت:

      با سلام خدمت جامعه تنیس روی میز کشور
      بنده نیز تمام موارد را تایید میکنم، امیدوارم آقای قارداشی به این درخواست ها جواب مثبت دهند.
      محسن بهنام دبیر هیات استان آذربایجان غربی

    10. محمد ظاهر شلاني گفت:

      سلام جناب اقای شیخیانی گل گفتی دست مریزاد ولی این را بدان فرق رئیس قبلی ( دروغگو) با جناب اقای قارداشی وی ازخانواده پینگ پنگ ودل سوخته این رشته است وتمام دلسوزان واقعی را به خوبی میشناسد برادر گرامی نگران نباش

    11. محسن بهنام گفت:

      امیدوارم آقای قارداشی از افراد متخصص سراسر کشور در کادر فدراسیون استفاده کنند، و به مرکز بودن افراد توجهی نکنند که این موضوع شده سو استفاده برای برخی از افراد که مرکز بودن را بهانه قرار داده اند برای رسیدن به مقاصد خودشان.

    12. خلیلی بوشهر گفت:

      با سلام و احترام خدمت جناب آقای شیخیانی عزیز
      ممنون از سخنان کامل و جامع حضرتعالی
      امیدوارم هر کسی در هر کجای ایران از مربی تا بازیکن و داور به حق و حقوق خود برسند و همه افراد از بودن در مجموعه تنیس روی میز لذت ببرند .

    13. عباس ناظمي بوشهر گفت:

      دو چشمت ابی دریای بوشهر
      نگاهت گرم چون دریای بوشهر
      لبت تا میگشایی در شکر خند
      به شیرینیست چون خرمای بوشهر
      با عرض سلام وادب خدمت همه سروران گرامی وتبریک انتخاب شایسته و
      بحق آقای قارداشی امیدوارم که انتخاب ایشان سبب رونق و برکت هرچه بیشتر در ورزش تنیس روی میز به ویژه در شهرستانهای دور از مرکز باشد
      سپاس وتشکر از جناب آقای شیخیانی به خاطر حمایت خالصانه از جناب قارداشی

    14. مهدی صادری اسکویی(مسئول انجمن تنیس روی میز آموزش و پروش آ.شرقی) گفت:

      با سلام خدمت آقای شیخیانی عزیز وتمامی مربیان داوران و بازیکنان محترم بنده هم به عنوان یک مربی ، یک داور و یک بازیکن قدیمی و به عنوان یک دل سوخته تنیس روی میز امیدوارم با انتخاب شایسته و بجای آقای قارداشی تغییرات اساسی در فدراسیون انجام پذیرد و افراد لایق برسرکار آمده تا آن ۶ سال سیر و سیاحت وکاهلی هاجبران گردد.


    تازه ترین اخبار