امروز: سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ | ۲۳:۰۰:۵۳  آخرین بروزرسانی : آبان ۲۳ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ | کد خبر : 68154
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات جایزه بزرگ آکادمی دونیک مسابقات جایزه بزرگ آکادمی پینگ پنگ دونیک که هر هفته جمعه هها برگزار می گردد، در این هفته با قهرمانی محمود ریزبند به پایان رسید. این دوره از مسابقه جایزه بزرگ آکادمی پینگ پنگ دونیک با حضور ۳۶ شرکت کننده برگزار شد. در پایان محمود ریزبند در جای نخست قرار…

    مسابقات جایزه بزرگ آکادمی دونیک
    مسابقات جایزه بزرگ آکادمی پینگ پنگ دونیک که هر هفته جمعه هها برگزار می گردد، در این هفته با قهرمانی محمود ریزبند به پایان رسید.
    این دوره از مسابقه جایزه بزرگ آکادمی پینگ پنگ دونیک با حضور ۳۶ شرکت کننده برگزار شد.
    در پایان محمود ریزبند در جای نخست قرار گرفت، آرمان حاجی ئی نایب قهرمان شد و مهرداد دهستانی و ابوالفضل نوفلاح به ترتیب سوم و چهارم شدند. همچنین به نفرات برتر این رقابت ها جوایزی به ارزش ۸ میلیون ریال اهداء شد.

    مسابقات رده بندی باشگاه ثمری
    مسابقات رده بندی باشگاه ثمری به مدیریت آقای مرندی که چندی است از فعالترین سالن های پینگ پنگ البرز واقع در فردیس شروع به فعالیت کرده است در هفته گذشته برگزار شد.
    در مسابقات دسته برتر این باشگاه مهرداد دهستانی و حمید شمس به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان شدند، علی انوری سوم شد و اشکان مالداران، وحید طاهرنژاد، محمد کشاورز، اباذر خراسانی، کامبیز دانش، آرمان مالداران و میثم احمدیان به ترتیب در جای چهارم تا دهم قرار گرفتند.
    در مسابقات دسته یک مقام های اول تا ششم به ترتیب به محسن موذن، منصوری، نیما عصایی، مسعود تیموری، محمد اکبری، مهدی حامدی رسید.

    مسابقه جایزه بزرگ بانوان باشگاه ثمری گرامیداشت بانو الیاسون
    دور اول مسابقه جایزه بزرگ بانوان باشگاه ثمری گرامیداشت بانو الیاسون با حضور ۲۵ بانو برگزار شد.
    در این رقابت ها سیما محمد خان بیگی در جای نخست قرار گرفت، نگین صمد آبادی دوم شد و مریم خدادای و سارا دهقانی مشترکاً سوم شدند. در پایان جوایزی به نفرات برتر اهداء شد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "روی خط پینگ پنگ البرز"
    تازه ترین اخبار