امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۲:۰۲:۳۹  آخرین بروزرسانی : آبان ۲۹ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۹ آبان ۱۳۹۴ | کد خبر : 68262
    ارسال خبر چاپ خبر
  • جهت اطلاع سلطان منفعت طلبی

    احدی: تغییر در فدراسیون مرا جوان کرد

    ملی پوش پیشین تنیس روی میز با وجود بدشانسی درکسب مقام نخست در رقابت‌های دسته برتر کشور، همچنان به المپیک می‌اندیشد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،مهران احدی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص سطح فنی مسابقات دسته برتر کشور اظهار داشت: مسابقات دسته برتر بالاترین…

    ملی پوش پیشین تنیس روی میز با وجود بدشانسی درکسب مقام نخست در رقابت‌های دسته برتر کشور، همچنان به المپیک می‌اندیشد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،مهران احدی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص سطح فنی مسابقات دسته برتر کشور اظهار داشت: مسابقات دسته برتر بالاترین سطح مسابقات تنیس روی میز در ایران است. این مسابقات به گونه‌ای است که بهترین افراد برای حضور در آن گزینش می‌شوند و با توجه به انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی و انتخابی المپیک این رقابت‌ها حساسیت‌های خاص خودش را داشت.

    ملی پوش پیشین تنیس روی میز در ادامه افزود:فضای خوبی بود به هر حال از زمانی که علی قارداشی ریاست فدراسیون را به عهده گرفته است همه جامعه پینگ پنگ امیدوار شده‌اند و در اصل نشاط خاصی جامعه پینگ پنگ را در بر گرفته است و از شرایط خاصی که داشت خارج شده است.

    وی در ادامه گفت: خدا را شاکریم که دیگر کسی به دنبال باخت ما نیست. به هر حال بعد از مدتی دوری از مسابقات و شرکت نکردن در چند دوره کار بسیار سختی داشتم اما خوشبختانه موفق شدیم تنها با فاصله دو امتیازی با نفر اول سوم شوم.

    احدی در ادامه و در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا از عملکرد خودتان راضی بودید یا خیر اظهار داشت: از عملکرد خود راضی بودم، به هر حال می‌توانستم بهتر از این باشم اگر کسی بیشتر دقت می‌کردم و کسی هم خوش شانس‌تر بودم می‌شد که نتیجه‌ی بهتری بگیرم ولی در مجموع از خودم راضی هستم چون به چیزی که دربرنامه‌هایم داشتم رسیدم.

    وی در خصوص این که آیا هنوز به حضور در تیم ملی امیدوار است یا خیر عنوان کرد: بله صد در صد همینطور است. متاسفانه در گذشته یک دوره‌ای بود که در آن یک سری تصمیم گیری‌های غلط و جناح بندی و کوته فکری وجود داشت. در اصل سیستم به صورت گلخانه‌ای بود و تنها یک عده خاص در آرامش بودند.

    وی در ادامه افزود: در آن زمان به دلیل سن و سالم برای من مشکل درست می‌کردند و به همین دلیل من و امثال من بسیار بی انگیزه بودیم ولی خدا را شاکرم که با توجه به تغییراتی که در فدراسیون حاصل رشد شرایط تغییر کرد.

    البته در دوره سرپرستی سعادتمند زحمت‌های زیادی کشیده شد و فدراسیون جان تازه‌ای گرفت ولی این تفکرات وجود داشت و به همین دلیل فضا، فضای خوبی نبود و من هم اصلا شرایط خوب و راحتی نداشتم ولی باز هم می‌گویم که تغییرات در فدراسیون انگیزه تازه‌ای به ما داد.

    احدی در انتها در پاسخ به سوالی مبنی بر این که با توجه به تمام مسائل موجود می‌توان به حضور در المپیک امیدوار بود یا خیر عنوان کرد: امیدوارم حداقل یک سهمیه المپیک داشته باشیم به هر صورت کارها مقداری سخت شده و زمان هم کم است ولی ما امیدوار هستیم.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "احدی: تغییر در فدراسیون مرا جوان کرد"
    1. نادر احدی گفت:

      سلام و ارزوی موفقت به مهران عزیز امیدوارم در دور بعدی مسابقات انتخابی تیم ملی مقامی بهتری از دور قبل کسب کنه هر چند که تمامی رقبا قابل احترام و اماده هستند ولی بنده با توجه به روحیه احیا شده مهران موفقیت ایشون را دور از ذهن نمی دانم باید عرض کنم که با توجه به تمرینات کم و دوری چندین ماهه از مسابقات بین المللی مقامی که ایشون کسب کردند قابل ستایش می باشد به امید موفقیت تمامی بازیکنان تیم ملی در میادین بین المللی و کسب سهمیه المپیک برای اعضای تیم ملی ارزوی سلامتی و موفقیت دارم

    2. امین زالی گفت:

      با سلام، این روحیه مثبت و آمادگی بسیا بالای آقای احدی در این سن و سال واقعا ستودنی والبته آموزنده است. قطعا این موفقیتها از علم و دانش بالای ایشان نشأت میگیرد. برای همه بازیکنان ایرن آرزوی موفقیتهای بیشتر دارم.


    تازه ترین اخبار