امروز: سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ | ۲۲:۴۷:۱۱  آخرین بروزرسانی : آذر ۲ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴ | کد خبر : 68323
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رئیس هیئت تنیس روی میز استان کرمانشاه از برگزاری دور برگشت و نهایی مسابقات لیگ باشگاهی دسته یک نونهالان و نوجوانان کشور به میزبانی کرمانشاه خبر داد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،شهنام اردلان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: رقابت‌‌های دور مقدماتی مسابقات لیگ باشگاه‌های استان کرمانشاه با شرکت…

    اردلان

    رئیس هیئت تنیس روی میز استان کرمانشاه از برگزاری دور برگشت و نهایی مسابقات لیگ باشگاهی دسته یک نونهالان و نوجوانان کشور به میزبانی کرمانشاه خبر داد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،شهنام اردلان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: رقابت‌‌های دور مقدماتی مسابقات لیگ باشگاه‌های استان کرمانشاه با شرکت ۴۳ نفر و در قالب ۹ تیم برگزار شد.

    وی با بیان اینکه این رقابت‌ها به‌صورت دوره‌ای و در دو گروه پنج و چهار تیمی برگزار شد، افزود: در نهایت پس از انجام ۱۶ بازی تیمی، از هر گروه دو تیم برای شرکت در سومین دوره مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های استان انتخاب شدند که در آذر و دی ماه امسال با حضور ۱۰ تیم برگزار می‌شود.

    به گفته رئیس هیئت تنیس روی میز استان کرمانشاه، تیم‌های شرکت پتروشیمی پلیمر، انبوه‌سازان سمرقند، دانشگاه علوم پزشکی و نظام مهندسی به دور بعدی و دسته برتر استان راه یافتند.

    اردلان به نتایج پینگ‌پنگ‌بازان کرمانشاهی در مسابقات آزاد و رده‌بندی دسته برتر نونهالان پسر کشور در قزوین اشاره کرد و گفت: تیم کرمانشاه با هفت شرکت کننده در قسمت آزاد و یک شرکت کننده در دسته برتر حضور یافت.

    وی با تصریح اینکه تمام اعضای تیم کرمانشاه از صعود به مرحله نهایی بازماندند، گفت: ایلیا جهان‌فر تنها نماینده کرمانشاه در این دوره از مسابقات با هفت برد و پنج باخت موفق شد به مقام پنجم دست یابد و یکی از اعضای تیم ملی در بازی‌های فجر کاپ معرفی شود.

    رئیس هیئت تنیس روی میز استان کرمانشاه همچنین از برگزاری دور برگشت و نهایی مسابقات لیگ باشگاهی دسته یک نونهالان و نوجوانان کشور به میزبانی کرمانشاه خبر داد و افزود: این رقابت‌ها پنجم و ششم آذر ماه جاری در سالن خانه پینگ‌پنگ برگزار می‌شود.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "کرمانشاه میزبان مرحله نهایی لیگ تنیس روی میز دسته یک نونهالان کشور"
    تازه ترین اخبار