امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۳۸:۵۴  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 6940
    ارسال خبر چاپ خبر
  • معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در نشست نواب رییس بانوان فدراسیونها ورزشی بر برنامه ریزی با هدف توسعه ورزش بانوان در دوبخش حرفه ای وهمگانی تاکید کرد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور مرضیه اکبر آبادی با ارائه گزارشی از موفقیت ملی پوشان بانوی کشور در رقابتهای بین المللی ، نتایج کسب…

    معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در نشست نواب رییس بانوان فدراسیونها ورزشی بر برنامه ریزی با هدف توسعه ورزش بانوان در دوبخش حرفه ای وهمگانی تاکید کرد.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور مرضیه اکبر آبادی با ارائه گزارشی از موفقیت ملی پوشان بانوی کشور در رقابتهای بین المللی ، نتایج کسب شده در ۴ سال اخیر به ویژه بازی های اسیایی گوانگژو را قابل توجه دانست و گفت: انچه که باعث درخشش بانوان ورزشکارکشورمان شده است حاصل تعامل این معاونت با برنامه ریزان این بخش در فدراسیونهای ورزشی به ویژه نایب رییسان بوده است .
    وی تشکیل وزارت ورزش و جوانان را فصلی جدید ومهم برای ورزش کشور به ویژه برای ورزش بانوان دانست و تصریح کرد :حال که این فرصت فراهم آمده است باید از امکان به وجود آمده در جهت رشد و توسعه ورزش زنان کشور در ابعاد مختلف از جمله زیرساختها ، قهرمانی و همگانی بهره گرفته شود و این امر منوط به تلاش شما نواب رییس در فدراسیونها و ما در بخش برنامه ریزی و تصمیم سازی است.
    معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان درادامه به چارت جدید این وزرارتخانه اشاره کرد و گفت: پس از تصویب چارت ،این مجموعه با عنوان معاونت توسعه ورزش بانوان و همگانی فعالیتهای خود را در هردو حوزه پیگیری خواهد کرد .
    وی درادامه با مهم خواندن توسعه ورزش بانوان و حضور فعال زنان در دو بخش همگانی وقهرمانی تاکید کرد : وظیفه برنامه ریزی ، تصمیم سازی و اجرا در این ساختار جدید برعهده ما و شما گذاشته شده است ، درواقع پیگیری تمامی امور ورزش زنان درایران ودر بخش گسترده تر آن ورزشکاران مسلمان برعهده ما گذاشته شده و این ما هستیم که باید خواسته های جامعه هدف را برآورده کنیم.

    مرضیه اکبرآبادی تصریح کرد:دردنیای امروز بانوان سهم به سزایی در مدال آوری و ارتقاء جایگاه کشورها در میادین مهم بین المللی دارند و مسوولان ورزش تمام کشورها با علم به این موضوع سرمایه گذاری ها و برنامه ریزی های ویزه ای را در دستور کارخود قرارداده وبه طور جدی آنرا پیگیری میکنند .
    وی ادامه داد: با توجه به نتایجی که ملی پوشان کشورمان در سالهای اخیر کسب کردند و حضور موثر آنها در مسابقات اسیایی گوانگژو توقع جامعه بویژه زنان از ما بسیار افزایش یافته است، لذا باید براساس پتانسیل موجود و توقع جامعه چشم انداز دقیقی را برای آینده ورزش بانوان ترسیم کرده و بتوانیم در رشته های بیشتری صاحب مدال و جایگاه شویم.
    معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان همچنین دراین نشست حضور در میادین بین االمللی با هدف کسب تجربه در رده های مختلف سنی ، بهره گیری از مربیان مجرب داخلی ” در صورت لزوم خارجی “،استفاده از پزشک تیم متخصص و روانشناس در اعزام ها ، حضور در دوره های آموزشی باهدف ارتقاء سطح علمی مربیان وداوران کشور، بهره گیری از لباسهای ویژه بانوان ، پیگیری اعتبارت تخصیصی به بخش بانوان در فدراسیونهای ورزشی و ارسال گزارش عملکردبخش بانوان فدراسیونها به معاونت ورزشی باهدف بررسی اقدامات صورت گرفته را مورد تاکید قرارداد و خواستار پیگیری کلیه امور بانوان در فدراسیون توسط نواب رییس شد.

    معاون ورزش بانوان سازمان تربیت بدنی همچنین دراین نشست از برگزاری همایش ملی داوران خبر داد و اظهارداشت : از تمامی فدراسیونها می خواهیم تا ۱۰ نفر داور را به این همایش معرفی کرده تا در دوره آموزشی شرکت کنند.
    شایان ذکر است دراین نشست نواب رییس گزارشی از عملکرد خود را ارائه و سوالاتی را پیرامون برنامه های آتی ارائه کردند

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها : ,
    نظرات کاربران در "اکبر آبادی : فصل جدیدی برای ورزش بانوان آغاز شده است"
    تازه ترین اخبار