امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۳۱:۰۲  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۵ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ | کد خبر : 69463
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دومین دوره رقابت های رده بندی پیشکسوتان تنیس روی میز کشور ( یادبود مرحوم رحیم جلیل زاده ) از بازیکنان و مربیان خوشنام این رشته ، عصر امروز در آکادمی بین المللی تنیس روی میز مجموعه ورزشی انقلاب با شناخت نفرات برتر ۴ رده سنی با انجام مراسم پایانی با حضور بزرگان سرشناس این رشته…

    دومین دوره رقابت های رده بندی پیشکسوتان تنیس روی میز کشور ( یادبود مرحوم رحیم جلیل زاده ) از بازیکنان و مربیان خوشنام این رشته ، عصر امروز در آکادمی بین المللی تنیس روی میز مجموعه ورزشی انقلاب با شناخت نفرات برتر ۴ رده سنی با انجام مراسم پایانی با حضور بزرگان سرشناس این رشته خاتمه پذیرفت .

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوروبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ج . ا. ایران ، این رقابت ها با شرکت ۱۱۳ شرکت کننده که خود یک رکورد جالب توجه برای این مسابقات بود در ۴ رده سنی ( ۴۰ تا ۴۹ سال ، ۵۰ تا ۵۹ سال ، ۶۰ تا ۶۵ سال و ۶۵ سال به بالا ) با توپ های پلاستیکی جدید طی دو روز پنج شنبه و جمعه برگزار شد و در نهایت عصر امروز با شناخت نفرات برتر به پایان رسید .

    مراسم پایانی این مسابقات در حضور بزرگانی چون امیر احتشام زاده ، محسن اسلامی ، امیر میرصادقی ، محمد حمزه پور ، اعزاز اخوت ، دکتر عبداللهی معاون وزیر جهاد کشاورزی و حجت صدرایی ، حمید برادران و بسیاری از دیگر چهره های صاحب نام این ورزش برگزار شد و در خاتمه هم مبلغ ۷۰ میلیون ریال جایزه نفرات برتر همراه با پیراهن های اهدایی به آنان تقدیم شد .

    همچنین در اقدامی ارزشمند در مراسم پایانی از زحمات حسین مقدسی یکی از قدیمی ترین کارکنان فدراسیون و هیات تنیس روی میز استان تهران با اهدای یک جلد کلام الله مجید تقدیر به عمل آمد .

    یکی از نکات جالب دیگر این بازی ها جدا از تجدید دیدار قهرمانان سابق این رشته ، مشارکت خود شرکت کنندگان در امر برگزاری بازی ها و داوری ها بود که در کنار کمیته برگزاری متشکل از مجید احتشام زاده ، علیرضا حجازیان ، بهمن رشیدی و شهریار احتشام زاده به بهتر برگزاری مسابقات سخت کمک کردند .

    برترین های رده های سنی مختلف به شرح زیر معرفی شدند .

    رده سنی ۴۰ تا ۴۹ سال : ۱- اکبر بهمنی ( خوزستان ) ۲- جواد شقه ساز ( آذربایجان شرقی ) ۳- غلامرضا جعفرپور ( تهران )

    رده سنی ۵۰ تا ۵۹ سال : ۱- مجید احتشام زاده ( تهران ) ۲- جلیل محمزاده ( خراسان رضوی ) ۳- مهدی قره گزلو ( تهران )

    رده سنی ۶۰ تا ۶۵ سال : ۱- صمد غازی آذری ( خراسان رضوی ) ۲- منوچهر اسلامی ( مازندران ) ۳- محمد کیانلو ( تهران )

    رده سنی ۶۵ سال به بالا : ۱- علی اصغر عاصی ( تهران ) ۲- صمد عنصررودی ( آذربایجان شرقی ) ۳- محسن میرزایی ( تهران )

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پایان مسابقات پیشکسوتان کشور با شناخت قهرمانان"
    1. نيكخواه محمد گفت:

      باسلام و تبریک به قهرمانان رده های مختلف سنی و همچنین خسته نباشید به کادر برگزاری مسابقات که دو روز سخت و پرفشار را پشت سرگذاشته بطوریکه در روز اول مسابقات آخرین بازیهای حذفی تا ساعت ۲۳:۴۵ دقیقه بطول انجامید.
      تبریک به پیشکسوتان کشور که همت کرده و با حضور ۱۱۳ نفری خود در این مسابقات که در نوع خود یک رکورد بحساب می آید حضوری چشمگیر و امیدوار کننده از خود بجا گذاشتند که البته از این تعداد ۵۶ نفر از بهترین های رده ۴۰-۵۰ سال کشور که واقعاً اکثر آنها پتانسیل حضور در دور نهایی را داشتند باعث شده بود که مسابقات تماشایی را به نمایش بگذارند.
      تنها نکته منفی ایندوره از مسابقات حساسیت بیش اندازه برخی از بازیکنان رده ۴۰-۵۰سال برای مسابقه و برد و جایزه…که با پیشنهاد ۸ بازیکن به دور نهایی صعود کرده برای تغییر در برگزاری مسابقه دور نهایی که مورد تایید ریاست کمیته پیشکسوتان کشور نیز بود مخالفت بیمورد داشته و نسبت به برهم زدن مسابقات دور نهایی به شیوه قبل اقدام و حتی در حین برگزاری یک مسابقه دور نهایی با شیوه جدید با ادامه اعتراضات خود باعث متشنج شدن جو حاکم بر روح مسابقات آن هم در رده پیشکسوتان شده که کادر برگزاری ضمن پیشنهاد سایر بازیکنان دیگر که به مرحله نهایی صعود کرده بودند مبنی بر خروج از مسابقات بصورت داوطلبانه را مجبور به تغییر در نوع برگزاری با برگزاری مسابقه حذفی برای ۸ نفرصعود کرده و انتخاب ۴ نفر ازآنها و ادامه مسابقات به همان شیوه قدیمی کردند.!
      هدف از این تغییر در نحوه برگزاری دور نهایی ایجاد انگیزه بیشتر برای بازیکنان بواسطه ورود تعداد بیشتر بازیکنان از اوپن به دور نهایی مسابقات با توجه به تعداد بالای ۵۶ نفره رده سنی ۴۰-۵۰ سال در این دوره از مسابقات بوده است .
      البته اینجانب پیشنهادی در خصوص برگزاری مسابقات پیشکسوتان داشته که سعی میکنم آنرا کتباً به کمیته پیشکسوتان ارائه دهم تا در صورت موافقت در دورهای آتی با این شیوه برگزار شود.
      در پایان ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی برای پیشکسوتان و اساتید تنیس روی میز کشور آقایان امیر احتشام زاده و امیر میر صادقی و محمد حمزه پور و …که افتخار دادند و قبول زحمت کردند و این مسابقات را از نزدیک با اشتیاق مشاهده کردند این نکته را یادآور میشود که هدف کمیته پیشکسوتان کشور از برگزاری این مسابقات دور هم جمع کردن بازیکنان پیشکسوت کشور از یکسو و از سوی دیگرایجاد محیطی که بتواند باعث فضایی پرنشاط و با خاطرات خوش و ایثار و از خودگذشتگی و دوستی و مودت بین بازیکنان گردد میباشد در غیر اینصورت بنظر میرسد که ایشان نیز تمایلی به تکرار این مسابقات در آینده نداشته باشند.


    تازه ترین اخبار