امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۴۲:۲۲  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۵ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ | کد خبر : 69488
    ارسال خبر چاپ خبر
  • انتخابات با همه فرازو فرودهایش بالاخره به قولی ختم به خیرشد،جامعه پینگ پنگ به خواستش رسید ،شخصی از جنس خود،لایق،دلسوز وبا رزومه مشخص را برمسند صندلی ریاست نشاند تا شاید مرهمی باشد بر بدنه نحیف این رشته پرتحرک و آرامشی که نوید بخش آینده ای روشن. حال رئیس هست وسنگینی رای بالای مجمع وچالشهای پیش…

    منتصری

    انتخابات با همه فرازو فرودهایش بالاخره به قولی ختم به خیرشد،جامعه پینگ پنگ به خواستش رسید ،شخصی از جنس خود،لایق،دلسوز وبا رزومه مشخص را برمسند صندلی ریاست نشاند تا شاید مرهمی باشد بر بدنه نحیف این رشته پرتحرک و آرامشی که نوید بخش آینده ای روشن.

    حال رئیس هست وسنگینی رای بالای مجمع وچالشهای پیش روکه امیدواریم با درایت ایشان وتجربه بالای مدیریتی در فدراسیون،همچنین سعه صدر جامعه پینگ پنگ وارشادات مجمع محترم از این چالشها به سلامت عبور نماید وتوقع بحق این خانواده مظلوم را برآوره نماید.

    به عقیده بنده بزرگترین چالش رئیس عادت نامبارک ۶ سال بی نظمی و هرج ومرج در فدراسیون است که حاصل مدیریت ضعیف و برخوردهای شخصی و غیر فنی ودر نهایت عدم اعتماد به ارکان و اجزای فدراسیون می باشد که متاسفانه هنوز هم ادامه دارد ومصداق آن قضیه اخیر تصمیم کمیته محترم فنی است،کمیته ای که از ارکان اصلی فدراسیون هست وعلی رغم انتقادهایی که به آن می رود اینچنین مورد بی مهری قرار می گیرد.

    البته با عنایت به رویه غیر فنی سالهای گذشته وهمچنین عدم حضور تمامی اعضا شاید تا حدودی واکنشها طبیعی بود اما به هر حال عمل به قانون واحترام به ارکان فدراسیون وظیفه همه ماست حتی اگر به ضررمان باشد بخصوص ورزشکارانی همچون نوشاد عزیز و دوست داشتنی که بنده به شخصه به او افتخار میکنم و اعتقاد راسخ دارم که حضورش در میادین بین المللی قطعا باعث تقویت تیم ملی و ضروریست.

    توقع می رفت ضمن احترام به تصمیم کمیته محترم فنی و جلوگیری از فضاسازی رسانه ای،اعتراض خود را از مجاری خودش پیگیری میکرد که مطمئنا نتیجه بخش بود اما درغیر اینصورت وبا متزلزل کردن ارکان فذراسیون حتما روزی خواهد رسید که خود این عزیز از همین تزلزل متضرر خواهد گشت.

    علی ایحال از خانواده عزیز وبا فرهنگ پینگ پنگ تقاضا دارم رئیس محبوب را ابتدا در انتخاب همکارانش یاری دهند و در ادامه با نقد منصفانه ونظارت مستمر وی را از راهنمائی های خود بهرهمند سازند .

    امیدوارم که رئیس محجوب نیز قدر اعتماد بسیار بالای این خانواده را که نصیب هر کسی نخواهد شد بداند وانتظارات بی شمار و بحقشان را خدای نکرده با محافظه کاری و ملاحظه فرصت طلبان نادیده نگیرد که حتما فرصت سوزی خواهد شد و پایان خوشی متصور نخواهد بود امیدواریم با شناختی که جامعه نجیب پینگ پنگ از ایشان دارد همه چیز به خوبی پیش رود و رئیس چالشها را با موفقیت طی نماید که در اینصورت نه در این ۴ سال بلکه بیشتر رای اعتماد جامعه پینگ پنگ را بهمراه خود خواهد داشت .انشااله

    سعید منتصری

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "چالش پیش روی رئیس جدید"
    1. ابوالفضل نوفلاح گفت:

      سلام
      پیشنهاد بنده در خصوص به حداقل رساندن حواشی این ورزش به مسوولین جدید این است که قبل از هر اقدامی قوانین ، دستورالعملها و رویه های اجرایی کاملا بازنگری شده و بر اساس الگوهای موفق در جهان و به صحن آراء متخصصین مجامع تخصصی این رشته قرار داده شود و در نهایت خروجی مصوب که همان قانون قابل اجرا خواهد بود بعنوان میزان قلمداد گردد که هر نوع مغایرتی حتی به ریز توسط شاخصهای این میزان قابل تشخیص و قضاوت بوده و معترضین موجود برای هر تصمیم نیز مرجعی برای مراجعه به آن خواهند داشت.
      لذا با این روند به نظر میرسد که راهی و مفری برای کسی باقی نماند !
      چه برای اعتراض و چه برای پدید آوردن زمینه اعتراض!
      اما هر سیستمی نیز به فراخور و مقتضیات زمان خویش نیاز به ارتقا و بهبود دارد که لزوما بایستی دوره هایی برای بازنگری قوانین ، دستورالعملها و رویه ها، مبتنی بر انتقادات و پیشنهادات متخصصین و خبرگان فعال نیز در نظر گرفته شود که قطعاً مفید خواهد بود.


    تازه ترین اخبار