امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۱۰:۴۵  آخرین بروزرسانی : دی ۲۳ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ | کد خبر : 69500
    ارسال خبر چاپ خبر
  • پینگ پنگ ایران اشغالگر را در انزوا نگه داشت. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،میعاد لطفی نماینده تنیس روی میز ایران که با هزینه شخصی به مسابقات اوپن فنلاند اعزام شده است برابر نماینده رژیم غاصب و کودک کش اشغالگر قدس قرار گرفت واز رویارویی با بازیکن این رژیم جعلی امتناع ورزید تا یک…

    miaad lotfi

    پینگ پنگ ایران اشغالگر را در انزوا نگه داشت.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،میعاد لطفی نماینده تنیس روی میز ایران که با هزینه شخصی به مسابقات اوپن فنلاند اعزام شده است برابر نماینده رژیم غاصب و کودک کش اشغالگر قدس قرار گرفت واز رویارویی با بازیکن این رژیم جعلی امتناع ورزید تا یک پیروزی ماندگاروارزشمند در کارنامه میعاد عزیز و تنیس روی میز ایران ثبت گردد.

    میعاد لطفی امروز در ادامه رقابت های بین المللی تنیس روی میز فنلاند در دفاع از مردم مظلوم فلسطین حاضر به رویارویی با حریفی از رژیم اشغالگر قدس نشد تا همگام با مردم ستمدیده فلسطین فریاد برائت از ظالم ودفاع از مظلوم را سردهد.

    پایگاه تخصصی پینگ پنگ ایران این پیروزی دلچسب را به میعاد لطفی و مجموعه ورزش جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض مینماید

    Telegram1

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پینگ پنگ ایران اشغالگر را در انزوا نگه داشت!"
    1. محسن گفت:

      باسلام.

      آفرین به تو میعاد جان. تو الان یک قهرمانی.

    2. سیدحسن گفت:

      با سلام خدمت مدیریت سایت
      اگر امکان دارد بفرمایید چرا نظرات بنده را انتشار نمیدهید..
      اگر این سایت برای اجرای عدالت در ورزش فعالیت میکند که خیلی عالیست اما زمانی که هدف شما تنها محدود به القائ تفکرات خودتان به بقیه و اجرای عدالت تنها برای شخص شما باشد ارزش کار از بین میرود…
      تا جایی که بنده می دانم پیامهای بنده هیچ تناقضی با اخلاق و منطق نداشته است.. امیدوارم پیامهای بنده به عمد از دید سایر بازدیدکنندگان حذف نشده باشد. با تشکر

      • modir گفت:

        به نام خدا
        جناب سید حسن گرامی
        با سلام
        احتراما، سید بزرگوار:دیدگاههای حضرتعالی تنها از جانب شخص حضرتعالی تناقضی با اخلاق ومنطق نداشته است!!!اینکه برخلاف سیاست مشخص و ثابت نظام مقدس جمهوری اسلامی که حاصل وثمره خون هزاران شهید و جانباز ومفقود می باشد( پیشنهاد رودر رو شدن با رژیم جعلی و کودک کش وجنایتکار صهیونیستی) اظهار نظر کنیم جنجال برانگیز و غیر قانونی است.
        برخلاف گفته های حضرتعالی ما نیازی به القای تفکرات خود به دیگران نداریم و دیگران را صاحب درک و شعور و فهم تلقی کرده و میکنم.
        دوست گرامی اینجا یک سایت تخصصی پینگ پنگ است نه محلی برای انتقادات سیاسی حضرتعالی برعلیه ریاست محترم جمهور وبقول حضرتعالی کاغذ بازی های اداری و….
        حالا انصاف داشته باشید و خودتان قضاوت فرمایید که در دو دیدگاه دریافتی از حضرتعالی یکی در باره رزیم غاصب ونامشروع صهیونیستی ودیگری مستقیم به ریاست محترم جمهوری اشاره فرموده ودر باره کاغذ بازی های اداری و ….می باشد…..
        دوست عزیز دیدگاههای حضرتعالی دقیقا بخاطر حفظ ارزشها و حرمتها وعاقبت بخیری جنابعالی منتشر نشده است!
        باتشکر

    3. modir گفت:

      به نام خدا
      جناب سید حسن گرامی
      باسلام
      احتراما، کمترین شکی در صداقت گفتار ودلسوزی حضرتعالی ندارم.احتیاط شرط عقل است واین شرایط دوران بسیار حساسی است که بقول حضرتعالی ممکن است عده ای متحجر و تند رو بدنبال بهانه باشند.
      برایتان آرزوی موفقیت دارم.
      باتشکر


    تازه ترین اخبار