امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۶:۴۸  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۵ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ | کد خبر : 69580
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جوانان جهان

    صعود خیره کننده چینی ها به سکوهای قهرمانی در فرانسه

    پینگ پنگ بازان پسر ودختر جوان چین به فینال تمام بخشهای مسابقات قهرمانی جوانان جهان در فرانسه راه یافتند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،بدنبال قهرمانی مقتدرانه تیم جوانان دختر و پسر چینی در مسابقات جوانان جهان در فرانسه،در تمام بخشهای انفرادی ودونفره نیز بازیکنان جوان چینی به فینال این دوره از مسابقات راه…

    پینگ پنگ بازان پسر ودختر جوان چین به فینال تمام بخشهای مسابقات قهرمانی جوانان جهان در فرانسه راه یافتند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،بدنبال قهرمانی مقتدرانه تیم جوانان دختر و پسر چینی در مسابقات جوانان جهان در فرانسه،در تمام بخشهای انفرادی ودونفره نیز بازیکنان جوان چینی به فینال این دوره از مسابقات راه یافتند.

    نکته قابل توجه اینکه در انفرادی جوانان پسر ودختر هرچهار نفر راه یافته به نیمه نهایی چینی می باشند.

    در دونفره پسران هردوتیم راه یافته به فینال چینی می باشند ودر دونفره دختران یک تیم از چین و یک تیم از کره شمالی به فینال راه یافت.در بخش میکس دوبل(مختلط) هردوتیم راه یافته به فینال را چینی ها تشکیل می دهند.

    متاسفانه به دلیل بی توجهی مسلم در طی پنج سال گذشته در بخش جوانان کشورمان، تنیس روی میز  ایران  هیچ نماینده ای در این بخش نداشت واز همه بدتر اینکه در آخرین رده بندی که از سوی فدراسیون جهانی تنیس روی میز(ITTF) انتشار یافت هیچ نماینده ای از جوانان پسرمان حضور ندارند که این مهم نشان دهنده عدم پشتوانه سازی در طی سالهای گذشته را نشان میدهد.

    Telegram1

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "صعود خیره کننده چینی ها به سکوهای قهرمانی در فرانسه"
    تازه ترین اخبار