امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۵۰:۳۳  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 6960
    ارسال خبر چاپ خبر
  •  دور نخست از بخش تیمی اولین دوره رقابت های تنیس روی میز بین المللی بانوان، جام فجر یادواره سرداران و چهار هزار شهید استان گلستان ظهر شنبه با برگزاری دو دیدار در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان به پایان رسید. به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ  کشور؛ در این مسابقات در نخستین…

     دور نخست از بخش تیمی اولین دوره رقابت های تنیس روی میز بین المللی بانوان، جام فجر یادواره سرداران و چهار هزار شهید استان گلستان ظهر شنبه با برگزاری دو دیدار در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان به پایان رسید.
    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ  کشور؛ در این مسابقات در نخستین بازی از گروه الف، تیم ملی ب ایران که به عنوان تیم گلستان در این بازی ها حضور دارد، با نتیجه ۲ بر ۳ مغلوب حریف خود تیم اسلواکی شد.
    در بازی دوم تیم مجارستان در یک بازی یک طرفه با نتیجه ۳ بر صفر در برابر تیم ملی عراق به برتری دست یافت.
    در ادامه این رقابت ها، عصر امروز از گروه اول تیم های اسلواکی و قزاقستان با هم دیدار می کنند و در گروه دوم تیم های ملی ایران و مجارستان با هم مسابقه می دهند.
    مسابقات عصر امروز از دور دوم بخش تیمی برگزار خواهد شد.
    رقابت های مرحله مقدماتی و گروهی در بخش بازی های تیمی، پیش از ظهر فردا به پایان خواهد رسید و از هر گروه دو تیم به مرحله بعد راه خواهند یافت که در مرحله نیمه نهایی به صورت ضربدری با هم دیدار خواهند کرد تا تیم های برنده راهی دیدار فینال و تیم های بازنده دیدار رده بندی را برگزار نمایند.
    رقابت های انفرادی این بازی ها از فردا ساعت ۳۰/۱۰ با حضور ۱۷ بازیکن به صورت حذفی آغاز خواهد شد و رقابت های دوبل از روز دوشنبه آغاز می شود.
    اولین دوره رقابت های بین المللی تنیس روی میز بانوان جام فجر یادواره سرداران و چهار هزار شهید استان گلستان از امروز در سه بخش تیمی، انفرادی و دوبل با حضور ۱۷ بازیکن در قالب چهار تیم خارجی از کشورهای عراق، اسلواکی، مجارستان و قزاقستان و تیم های ملی ایران و تیم گلستان در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان آغاز شده و تا ۲۶ مهر ماه ادامه خواهد داشت.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "دور نخست رقابت های تنیس روی میز بین المللی بانوان به پایان رسید"
    تازه ترین اخبار