امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۴۲:۳۸  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۵ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ | کد خبر : 69655
    ارسال خبر چاپ خبر
  • فدراسیون تنیس روی میز برگزار می کند

    برگزاری نخستین دوره بین المللی پیشرفته علوم ورزشی

    اطلاعیه

    با حضور پرفسور کوندریک و تی سونگ مین هان در تهران برگزار می شود فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران برای دانش افزایی مربیان ، دست اندرکاران ، بازیکنان تنیس روی میز و سایر رشته های راکتی ، دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری تربیت بدنی ، محقیقین و علاقمندان با همکاری…

    federasian

    با حضور پرفسور کوندریک و تی سونگ مین هان در تهران برگزار می شود

    فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران برای دانش افزایی مربیان ، دست اندرکاران ، بازیکنان تنیس روی میز و سایر رشته های راکتی ، دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری تربیت بدنی ، محقیقین و علاقمندان با همکاری فدراسیون جهانی ITTF ، با نظارت وزارت ورزش و جوانان و همکاری دانشگاه الزهرا (س ) در صدد برگزاری نخستین دوره بین المللی پیشرفته علوم ورزشی در روزهای ۳ لغایت ۶ دیماه با حضور پروفسور میران کوندریک از کشور اسلوونی ( ریاست کمیته علوم ورزشی و پزشکی فدراسیون جهانی تنیس روی میز ، مدرس دانشگاههای اسلوونی ، زاگرب و کرواسی ) و همچنین پروفسور تی سونگ مین هانگ از کشور چین تایپه ( متخصص و برنامه ریز و محقق فدراسیون بین المللی تنیس روی میز ) در تهران است .

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از  پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ج . ا . ایران ، علاقمندان به شرکت در این دوره می توانند بر اساس شرایط علام شده زیر در این اطلاعیه تا تاریخ ۲۹ آذرماه نسبت به ثبت نام اقدام نمایند .

    ضمن آنکه این اطلاعیه برای تمامی هیات های تنیس روی میز سراسر کشور ، سایر فدراسیون های ورزشی ، فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی و فدراسیون ورزشی مدارس و فدراسیون جانبازان و معلولین و ناشنوایان هم ارسال شده است .

    شرایط دوره :

    ۱- زمان : ۳ لغایت ۶ دیماه برابر با ۲۴ لغایت ۲۷ دسامبر

    ۲- مکان : دانشگاه الزهرا ( س ) . تهران خیابان ده ونک

    ۳- محورهای دوره : روانشناسی ، فیزیولوژی ، برنامه ریزی تخصصی تنیس روی میز و سایر رشته های راکتی

    ۴- هدف : به روز رسانی و افزایش سطح دانش مربیان ، معلمین آموزش و پرورش ، ورزشکاران ، مدرسین ، اعضای محترم هئیت علمی و …….

    ۵- مخاطبین : مربیان سطوح مختلف تنیس روی میز ، شامل : مربیان تیم های ملی ، باشگاهی ، مدارس سراسر کشور ، دانشگاههای دولتی و آزاد ، مدرسین تنیس روی میز ، دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری و نواب رئیسان و مربیان ارشد استانها ، محققین و علاقمندان واجد شرایط .

    ۶- سهمیه هر هیئت استانی ۴ نفر خانم و ۴ نفر آقا به انضمام رئیس و نایب رئیس بانوان می باشد ( مجموعا ۱۰ نفر )

    ۷- به شرکت کنندگان در اولین دوره بین المللی پیشرفته علوم ورزشی گواهینامه رسمی فدراسیون جهانی ITTF اعطاء می گردد .

    ۸- گواهینامه صادر شده در این دوره همچنین پیش زمینه مربیان تنیس روی میز برای حضور در دوره های دانش افزایی و ارتقاء آموزشی خواهد بود .

    ۹- مبلغ ورودیه دوره ۴ میلیون ریال است که تا پایان وقت اداری ۲۵ آذرماه می باید به شماره حساب ۱۸۶۹۵۵۷۷۷۰بانک ملت شعبه مستقل مرکزی بنام فدراسیون تنیس روی میز واریز شود .

    تبصره : روسا و نواب رئیسان هیات های استانی بصورت رایگان ثبت نام می شوند و دانشجویان رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری نیز با ارائه کارت معتبر دانشجویی می توانند با تخفیف ۵۰ درصدی پذیرش شوند .

    – اسکان و تغذیه بر عهده خود شرکت کنندگان خواهد بود .

    – شماره تلفکس : ۲۶۲۱۶۲۰۹

    – ایمیل مسئول دبیرخانه : ALI.RAHMANION@GMAIL>COM

    – نشانی وب سایت : WWW.IRTTF.IR

    – آدرس دبیرخانه : مجموعه ورزشی انقلاب – درب جنوب ، سالن شماره ۱۰ ، آکادمی بین المللی تنیس روی میز

    ۱۰- جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره همراه ۰۹۱۲۵۵۸۳۱۴۱ علی رحمانیون مسئول دبیرخانه نخستین دوره پیشرفته بین المللی علوم ورزشی تماس حاصل فرمائید .

    فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "برگزاری نخستین دوره بین المللی پیشرفته علوم ورزشی"
    1. amidi گفت:

      با سلام متاسفم که هنوز فدراسیون نمی داند که گروههای آموزشی هدف کیا هستند و تکراری بر تجربه کلاس آقای اسمیت را شاهدیم.آخر این دوره علوم ورزشی پیشرفته و تحقیقات انجام شده و مقالات در ارتباط با تنیس روی میز است به روسای هیاتها چه ارتباطی دارد؟


    تازه ترین اخبار