امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۰۶:۰۶  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 6969
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛ سرپرست مسابقات بین المللی تنیس روی میز بانوان جام فجر گلستان گفت: ۱۲ نفر داور از استان های فارس، اصفهان، تهران، مازندران، گلستان، کرمانشاه و آذربایجان شرقی داوری این مسابقات را به عهده دارند. پری خلیلی مرندی در گفتگئ با خبرنگار مهر افزود: ما از حداکثر نیروها در…

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛ سرپرست مسابقات بین المللی تنیس روی میز بانوان جام فجر گلستان گفت: ۱۲ نفر داور از استان های فارس، اصفهان، تهران، مازندران، گلستان، کرمانشاه و آذربایجان شرقی داوری این مسابقات را به عهده دارند.
    پری خلیلی مرندی در گفتگئ با خبرنگار مهر افزود: ما از حداکثر نیروها در بخش داوری  که می توانستیم استفاده کردیم و از داوران گلستان نیز در زمینه های مختلف در این مسابقات استفاده کرده ایم.
    وی با اشاره به اینکه سرداور بین المللی در ایران نداریم، بیان داشت: ۴۰ داور بین المللی خانم و۶۰ داور بین المللی آقا در ایران فعال هستند و ما این مسابقات را با تجربیات خودمان برگزار می کنیم.
    سرداور مسابقات بین المللی تنیس روی میز بانوان گرگان افزود: بازی ها به صورت تیمی، انفرادی و دوبل آزاد برگزار می شود که مسابقات تیمی نیز از امروز شروع می شود.
    وی ادامه داد: فینال مسابقات تیمی ما فردا پنج عصر و رده بندی ساعت چهار فردا برگزار می شود.
    خلیلی مرندی درخصوص تیم گلستان بیان داشت: گلستان تیم خوبی دارد و از بازیکنان گلستان یک بازیکن به نام مریم صامت رنکینگ دارد و  مهشید صامت عضو تیم ملی است که نشان می دهد تیم خوبی است.
    مرندی افزود: ۱۷ بازیکن در این مسابقات شرکت دارند که پنج بازیکن رنکینگ دار هستند که دو بازیکن از قزاقستان و سه بازیکن از ایران هستند و سطح مسابقات نیز خوب است.
    وی افزود: میزبانی گلستان در این مسابقات خوب بوده است و تعداد تیم های شرکت کننده در مسابقات مهم نیست، بلکه پذیرفتن میزبانی مسابقات نشان دهنده اعتماد به نفس و توانمندی گلستان است.
    مرندی با اشاره به اینکه تمام استان و فدراسیون برای برگزاری این مسابقات تلاش کردند اظهار داشت: ار لحاظ استانداردها تمام تلاش برای رعایت استانداردهای بین المللی در برگزاری این مسابقات انجام شده است.
    وی ادامه داد: بخش فنی فدراسیون و هیئت تنیس هم از تجهیزات و وسایل استاندارد در برگزاری این مسابقات استفاده کرده اند.
    این مسابقات چهار روزه از صبح شنبه آغاز شد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "۱۲ داور مسابقات بین المللی تنیس بانوان جام فجر گلستان را قضاوت می کنند"
    1. amidi گفت:

      کاش تیمها و نفرات بیشتری از ایران شرکت داده میشدند.

    2. پیمان حسنی گفت:

      ۱۷ بازیکن و ۱۲ داور ؟؟؟


    تازه ترین اخبار