امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۴۲:۰۳  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۶ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ | کد خبر : 69765
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نمایندگان داوری ایران متشکل از خانم ها سیمین رضایی و نسیبه دلیر هروی که با دعوت کمیته داوران فدراسیون بین المللی تنیس روی میز ITTF به مسابقات جوانان جهان در فرانسه شرکت کرده بودند ، با قضاوت هایی خوب توانستند ، خوش بدرخشند . به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از پایگاه…

    نمایندگان داوری ایران متشکل از خانم ها سیمین رضایی و نسیبه دلیر هروی که با دعوت کمیته داوران فدراسیون بین المللی تنیس روی میز ITTF به مسابقات جوانان جهان در فرانسه شرکت کرده بودند ، با قضاوت هایی خوب توانستند ، خوش بدرخشند .

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ج . ا. ایران ، رقابت های تنیس روی میز جوانان پسر و دختر جهان طی روزهای ۹ تا ۱۵ آذرماه برگزار شد و طی آن دو نماینده داوران ایران خانم ها سیمین رضایی با درجه بلوبج بالاترین درجه داوری در ایران و نسیبه دلیر هروی داور بین المللی همراه با سایر داوران مرد و زن شرکت کننده از امر قضاوت های محوله بخوبی بر آمدند و گوشه ای از شایستگی های زن ایرانی مسلمان را به رخ جهانیان کشیدند .

    در این بین خانم نسیبه دلیرهروی در جریان این رقابت ها در کلاس ارتقاء داوری بلوبج نیز شرکت کرد که بزودی نتیجه آن اعلام خواهد شد .

    گفتنی است در پی درخواست فدراسیون تنیس روی میز کشورمان از فدراسیون بین المللی ITTF مبنی بر شرکت داوران ایرانی در رقابت های بین المللی ، این دو داور به درخواست کمیته برگزاری مسابقات نوجوانان و جوانان جهان با ارسال نمابری به اسم به این بازی ها دعوت شده بودند .

    مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جوانان جهان که میزبانی کشور فرانسه در جریان بود با قهرمانی مطلق چینی ها در تمام بخشها به کار خود پایان داد. چینی ها در این رقابتها علاوه برقهرمانی مقتدرانه در بخش تیمی پسران ودختران در انفرادی و دونفره و میکس دوبل نیز سکوهای قهرمانی را از آن خود کردند .

    Telegram1

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "درخشش داوران زن ایرانی در مسابقات جهانی فرانسه"
    تازه ترین اخبار