امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۳۲:۵۲  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۷ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ | کد خبر : 69888
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در حالی که یک ماه از انتخابات ریاست فدراسیون تنیس روی میز می‌گذرد اما هنوز حکم رئیس فدراسیون امضاء نشده و او به فدراسیون نمی‌رود. به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرگزاری ایسنا، در حالی که مهرداد علی‌قارداشی ۱۶ آبان ماه به عنوان رئیس فدراسیون تنیس روی میز انتخاب شد، هنوز…

    isna

    در حالی که یک ماه از انتخابات ریاست فدراسیون تنیس روی میز می‌گذرد اما هنوز حکم رئیس فدراسیون امضاء نشده و او به فدراسیون نمی‌رود.

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرگزاری ایسنا، در حالی که مهرداد علی‌قارداشی ۱۶ آبان ماه به عنوان رئیس فدراسیون تنیس روی میز انتخاب شد، هنوز حکم او برای آغاز فعالیت در این فدراسیون از سوی وزارت ورزش و جوانان صادر نشده تا این سوال مطرح شود که باعث این تاخیر وزارت بوده یا رئیس جدید.

    قارداشی با کسب اکثریت آرا به عنوان ریاست فدراسیون تنیس روی میز ایران انتخاب شد، ولی با گذشت بیش از یک ماه هنوز حکم وی ابلاغ نشده تا یکی از فدراسیون المپیکی ایران در فاصله کمتر از هشت ماه مانده تا بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ بدون رئیس و با سرپرست اداره شود.

    البته سرپرست کنونی فدراسیون تنیس روی میز از زمان انتصاب عملکرد خوب و قابل قبولی در این فدراسیون داشته، اما با این حال حضور هر چه زودتر رئیس جدید می‌تواند سبب پیشبرد بهتر برنامه‌های چهار سال آتی فدراسیون بخصوص برای المپیک ۲۰۱۶ شود.

    با این حال روند صدور حکم ریاست فدراسیونها پیش از این هم دچار مشکلاتی بوده است. ارائه دیرهنگام برنامه‌ها و مشخص نکردن اعضای هیئت رئیسه از سوی ریاست منتخب فدراسیون گاهی علت این مشکل بوده، گاهی هم عدم صدور حکم ریاست فدراسیون‌ها بدون ارائه هیچ توضیحی از سوی وزارت ورزش ورزش و جوانان مشکل آفرین بوده است.

    Telegram1

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "امضاء نشدن حکم ریاست فدراسیون تنیس‌روی‌ میز پس از یک ماه"
    تازه ترین اخبار