امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۶:۴۷  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۷ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ | کد خبر : 69890
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ایران معتقد است همه پینگ‌پنگ بازان باید در رقابت‌های انتخابی تیم ملی حضور پیدا کنند و نوشاد عالمیان نیز در صورت مصدوم نبودن باید در این رقابت‌های انتخابی شرکت می‌کرد.  به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،کاظم مستحقی‌راد در گفت‌و‌گو با ایسنا،‌ در مورد آخرین وضعیت تیم ملی تنیس…

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ایران معتقد است همه پینگ‌پنگ بازان باید در رقابت‌های انتخابی تیم ملی حضور پیدا کنند و نوشاد عالمیان نیز در صورت مصدوم نبودن باید در این رقابت‌های انتخابی شرکت می‌کرد.

     به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،کاظم مستحقی‌راد در گفت‌و‌گو با ایسنا،‌ در مورد آخرین وضعیت تیم ملی تنیس روی میز ایران اظهار کرد: تاکنون چهار نفر از اعضای تیم ملی مشخص شده‌اند که سه نفر از آنها با رقابت‌های انتخابی و یک نفر به صورت انتصابی تعیین شده‌ و تکلیف نفر پنجم نیز تا روز ۲۵ دی‌ماه مشخص خواهد شد.

    او ادامه داد: وضعیت آخرین ملی‌پوش ایران و چگونگی انتخاب آن در دوره ریاست آینده فدراسیون تنیس روی میز مشخص می‌شود. در این زمینه نظر کمیته فنی و البته ریاست فدراسیون آینده مهم است. این که نفر آخر تیم ملی چگونه مشخص خواهد شد هنوز معلوم نیست.

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز مردان ایران در مورد برنامه‌های آماده‌سازی ملی‌پوشان پیش از رقابت‌های جهانی مالزی نیز گفت: اردوهای تدارکاتی و البته شرکت در چند تورنمنت را مد نظر قرار داده‌ایم که امیدوارم در دوره ریاست آینده فدراسیون این برنامه‌ها مشخص شود. زمان کمی تا رقابت‌های جهانی باقی مانده و باید در این مدت برنامه‌های خود را به صورت فشرده دنبال کنیم.

    مستحقی‌راد در مورد انتصاب نوشاد عالمیان در تیم ملی نیز گفت: نوشاد عالمیان در رقابت‌های انتخابی تیم ملی مصدوم بود و در نهایت با نظر کمیته فنی و من قرار شد این بازیکن در تیم ملی انتصاب شود. مطمئن باشید اگر او مصدوم نبود باید در رقابت‌های انتخابی تیم ملی شرکت می‌کرد.

    او افزود: شاید من نظرم را در مورد نوشاد عالمیان به خوبی مطرح نکردم و به همین خاطر کمیته فنی چنین تصمیمی را گرفت که نفر چهارم و پنجم انتخابی باید به مصاف نوشاد بروند. البته در جلسه دوم کمیته فنی قرار بر این شد که نوشاد عالمیان مستقیما راهی تیم ملی شود.

    سرمربی تیم ملی با بیان اینکه معتقد است تمامی بازیکنان باید در رقابت‌های انتخابی تیم ملی حضور پیدا کنند، گفت: من همیشه بر روی این نظر که همه باید در رقابت‌های انتخابی حضور پیدا کنند، تاکید کرده‌ام. من هیچ وقت میان بازیکنان تفاوتی قائل نمی‌شوم و اگر نوشاد عالمیان هم مصدوم نبود معتقد بودم او هم باید در رقابت‌های انتخابی تیم ملی حضور پیدا می‌کرد.

    مستحقی‌راد خاطر نشان کرد: بر کسی پوشیده نیست که نوشاد خدمات زیادی برای تیم ملی داشته و همیشه حضورش تاثیرگذار بوده است. با این حال نظرم حضور او در رقابت‌های انتخابی بود ولی به دلیل مصدومیت قرار بر این شد که مستقیما راهی تیم ملی شود.

    Telegram1

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مستحقی:نوشاد هم اگر مصدوم نبود باید در انتخابی شرکت می‌کرد"
    تازه ترین اخبار