امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۳۸:۳۷  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۸ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ | کد خبر : 70033
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دیدار سعادتمند با رئیس تربیت بدنی دانشگاه الزهراء

    سعادتمند:بزودی تفاهم نامه همکاری دوجانبه امضاء خواهد شد

    سرپرست فدراسیون تنیس روی میز در خصوص برگزاری نخستین دوره بین المللی پیشرفته علوم ورزشی ، عصر روز سه شنبه ۱۷ آذرماه با رئیس و معاون تربیت بدنی دانشگاه الزهراء (س ) در محل این دانشگاه دیدار و گفت و گو کرد . به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از پایگاه اطلاع…

    سرپرست فدراسیون تنیس روی میز در خصوص برگزاری نخستین دوره بین المللی پیشرفته علوم ورزشی ، عصر روز سه شنبه ۱۷ آذرماه با رئیس و معاون تربیت بدنی دانشگاه الزهراء (س ) در محل این دانشگاه دیدار و گفت و گو کرد .

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ج . ا. ایران ، در این دیدار احمد سعادتمند به همراه دکتر سعیدی مسئول کمیته بازاریابی و شریف زاده رئیس کمیته آموزش فدراسیون و سرکارخانم لیموچی مدیر دوره پیشرفته علوم ورزشی با خانم ها دکتر هاشمی و دانشور رئیس و معاون تربیت بدنی دانشگاه الزهراء ( س ) در خصوص برگزاری نخستین دوره پیشرفته بین المللی علوم ورزشی و همچنین همکاری دوجانبه آموزشی و تحقیقاتی میان فدراسیون و این دانشگاه به گفت و گو تبادل نظر پرداخت .

    در همین رابطه قرار شد که دو طرف با تهیه پیش نویس و امضای تفاهم نامه ، همکاری خود را بزودی آغاز کنند .

    همچنین سرپرست فدراسیون به همراه گروه همراه در این ملاقات ، از سالن همایش محل برگزاری دوره پیشرفته و همچنین امکانات رستوران ترمه برای پذیرایی شرکت کنندگان نیز بازدید به عمل آوردند .

    نخستین دوره پیشرفته بین المللی علوم ورزشی با مدرسی دو مدرس عالی رتبه اعزامی از فدراسیون جهانی تنیس روی میز ITTF قرار است طی روزهای ۴ تا ۶ دیماه از سوی فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران و با همکاری وزارت ورزش و جوانان به میزبانی دانشگاه الزهراء(س) در تهران برگزار شود .

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سعادتمند:بزودی تفاهم نامه همکاری دوجانبه امضاء خواهد شد"
    تازه ترین اخبار