امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۲۳:۰۱  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۸ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ | کد خبر : 70036
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رقابت های تنیس روی میز کارکنان دولت ( سازمان ها ، وزارتخانه ها و ارگان ها ) که بر اساس تصمیم معاونت ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان ، قرار بود زیر نظر فدراسیون تنیس روی میز طی روزهای ۲۳ تا ۲۵ آذرماه به میزبانی آکادمی بین المللی واقع در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار…

    رقابت های تنیس روی میز کارکنان دولت ( سازمان ها ، وزارتخانه ها و ارگان ها ) که بر اساس تصمیم معاونت ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان ، قرار بود زیر نظر فدراسیون تنیس روی میز طی روزهای ۲۳ تا ۲۵ آذرماه به میزبانی آکادمی بین المللی واقع در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شود به تاریخ جدید در روزهای ۱۴ تا ۱۶ دیماه تغییر پیدا کرد .

    به گزارش پایگاه تخصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ج . ا. ایران ، علی رحمانیون مسئول کمیته همگانی فدراسیون که طی حکمی از سوی احمد سعادتمند به عنوان مسئول برگزاری این رقابت ها منصوب شد ، در این باره گفت : بر اساس تصمیم جدید اتخاذ شده از سوی معاونت ورزش همگانی وزارت ورزش این تاریخ جدید تعیین شد .

    وی در گفت و گو با سایت فدراسیون تنیس روی میز در خصوص برگزاری این بازی ها توضیحاتی داد و گفت : طی جلساتی که در معاونت توسعه همگانی در وزارت ورزش و جوانان داشتیم ، این دوره از مسابقات کارکنان دولت در ۸ رشته ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان از جمله تنیس روی میز قرار است با حضور ۸۰ تیم برگزار شود که در این بین قهرمانان منتخب بازی ها همراه با تیم های منتخب استانی برای حضور در مرحله نهایی مسابقات اسفندماه در جزیره قشم انتخاب خواهند شد .

    رحمانیون افزود : رقابت های تنیس روی میز در دو بخش انفرادی و تیمی بصورت حذفی و طبق آخرین قوانین فدراسیون جهانی برگزار خواهد شد و برای نخستین بار نیز قرار است به تیم اخلاق این بازی ها نیز کاپ ویژه ای از سوی فدراسیون تنیس روی میز اهداء شود .

    مسئول کمیته همگانی فدراسیون تنیس روی میز با توجه به جامعه بیش از ۴ میلیونی کارکنان دولت و ظرفیت بالای نهفته ورزشی در این جمعیت ، حرکت معاونت توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در برگزاری چنین مسابقاتی را به ریاست دکتر اسد ، یک گام اساسی در فراگیر کردن هر چه بیشتر ورزش همگانی در میان کارکنان زحمتکش دولت اعم از کارکنان ستادی ، شرکت های بیمه ای ، دانشگاهی و وزارتخانه ها خواند .

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تاریخ مسابقات پینگ پنگ کارمندان دولت تغییر کرد"
    تازه ترین اخبار