امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۳۷:۱۸  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 7025
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ  کشور؛تیم قزاقستان توانست با اقتدار کامل تیمهای الف و ب ایران را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد.  تیم های ایران A، اسلواکی، مجارستان و قزاقستان به مرحله نیمه نهایی مسابقات  تنیس روی میز بین المللی فجر کاپ گلستان در بخش تیمی صعود کردند. در دور سوم رقابت‌های…

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ  کشور؛تیم قزاقستان توانست با اقتدار کامل تیمهای الف و ب ایران را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد.
     تیم های ایران A، اسلواکی، مجارستان و قزاقستان به مرحله نیمه نهایی مسابقات  تنیس روی میز بین المللی فجر کاپ گلستان در بخش تیمی صعود کردند.
    در دور سوم رقابت‌های بین المللی تنیس روی میز فجرکاپ بانوان گلستان عصر امروز شنبه از گروه A تیم ایران B در مصاف با قزاقستان متحمل شکست ۳ بر صفر شد. در گروه B نیز تیم ایران A  به مصاف عراق رفت و با نتیجه سه بر صفر به پیروزی دست یافت.
    بدین ترتیب و با توجه به نتایج به دست آمده در دور نخست و دوم، تیم های ایران A ، اسلواکی، مجارستان و قزاقستان به مرحله نیمه نهایی صعود کردند. در چارچوب این مرحله از رقابت ها فردا یکشنبه تیم ایران A به مصاف اسلواکی می رود و دو تیم مجارستان و قزاقستان نیز  رودر روی هم قرار می گیرند.
    نخستین دوره مسابقات بین المللی تنیس روی میز فجرکاپ بانوان گلستان که از امروز در سالن امام خمینی گرگان آغاز شده است تا ۲۶ مهرماه ادامه خواهد داشت.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نتایج بازیهای بین المللی گرگان"
    تازه ترین اخبار