امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۲۴:۱۲  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۲ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ | کد خبر : 70639
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در نخستین بازی هفته دوم لیگ برتر تنیس روی میز

    دانشگاه آزاد مقابل آینده سازان به پیروزی رسید

    در آغاز هفته دوم از مرحله رفت رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز باشگاههای ایران تیم دانشگاه آزاد تیم مدافع عنوان قهرمانی در دیداری آسان به برتری کامل برابر تیم جوان آینده سازان نائل آمد . به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ج…

    federasian


    در آغاز هفته دوم از مرحله رفت رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز باشگاههای ایران تیم دانشگاه آزاد تیم مدافع عنوان قهرمانی در دیداری آسان به برتری کامل برابر تیم جوان آینده سازان نائل آمد .

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ج . ا. ایران ، در نخستین بازی هفته دوم دو تیم تهرانی آینده سازان و دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت ۱۱ صبح امروز در آکادمی بین المللی تنیس روی میز برابر یکدیگر قرار گرفتند که در پایان این تیم با تجربه تر دانشگاه آزاد بود که توانست در دیداری یکطرفه به برتری ۵ بر صفر دست پیدا کند .

    تیم آینده سازان به سرمربیگری مجید احتشام زاده و متشکل از بازیکنان تیم های ملی نوجوانان و جوانان که هفته اول با شکست دادن تیم پالایش نفت آبادان شگفتی ساز شده بود ، این بار زورش به تیم قدرتمند دانشگاه آزاد نرسید .

    اما دانشگاه آزاد قهرمان فصل پیش که تغییرات زیادی نسبت به بازی فصل قبل پیدا کرده است با ارائه نمایشی خوب توانست فاتح این دیدار شود . شاگردان حمیدرضا صابری با ترکیبی از بازیکنان با تجربه همانند محمدرضا اخلاق پسند ، بهنام رحمت پناه ، مدیا لطف الله نسبی ، محمد فرقدانی ، حمیدرضا طاهرخانی در همان ۵ بازی اول کار را تمام کردند . در بین بازیکنان دانشگاه آزاد تنها محمد بشیری و امیرحسین هدایی در بازی های انفرادی با وجود باخت توانستند حریفان خود فرقدانی و رحمت پناه را به دردسر اندازند .

    دو بازی دیگر این هفته نیز تا ساعتی دیگر در آبادان و تهران انجام خواهد شد که طی آن پالایش نفت آبادان با تیم هم استانی خود پتروشیمی بندرامام روبرو می شود و در آکادمی تنیس روی میز نیز تیم تازه وارد به لیگ برتر ، رعد پدافند هوایی خاتم الانبیاء میزبان شهرداری تبریز است .

    جدول(۲)

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "دانشگاه آزاد مقابل آینده سازان به پیروزی رسید"
    تازه ترین اخبار