امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۲۷:۳۹  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۳ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ | کد خبر : 70807
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مالزی روز دوشنبه اعلام کرد مشکلی در مسیر برگزاری پنجاه و سومین دوره رقابت های تنیس روی میز قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۶ به میزبانی این کشور وجود ندارد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل ازخبرگزاری ایرنا، سی و دومین دوره رقابت های اسکواش قهرمانی جهان در بخش زنان که قرار بود…

    irna

    مالزی روز دوشنبه اعلام کرد مشکلی در مسیر برگزاری پنجاه و سومین دوره رقابت های تنیس روی میز قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۶ به میزبانی این کشور وجود ندارد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل ازخبرگزاری ایرنا، سی و دومین دوره رقابت های اسکواش قهرمانی جهان در بخش زنان که قرار بود در مالزی برگزار شود به دلیل مسائل امنیتی لغو شد و وزارت ورزش این کشور اعلام کرد شرکت مسئول برگزاری برای افزایش تدابیر امنیتی تقاضای چند میلیون رینگیت (هر دلار برابر ۴٫۳۲ رینگیت) بودجه اضافه کرده بود.
    انجمن تنیس روی میز مالزی روز دوشنبه اعلام کرد برای برگزاری رقابت های جهانی تنیس با دو میلیون رینگیت (حدود ۵۰۰ هزار دلار) کسری بودجه مواجه است، اما هیچ خطری این مسابقات را تهدید نمی کند.
    تیم های تنیس روی میز مردان و زنان ایران در این دوره از رقابت ها که از ۲۸ فوریه تا ششم مارس سال آینده میلادی (۹ تا ۱۶ اسفند سال جاری) در ورزشگاه ‘مالاواتی’ شهر ‘شاه عالم’ مرکز ایالت سلانگور مالزی برگزار می شود، شرکت می کنند.
    این مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۱۶ ریو آرژانتین نیز محسوب می شود. تیم مردان ایران با رتبه ای که در دوره قبلی رقابت ها کسب کرد، توانست جواز حضور در مسابقات سال ۲۰۱۶ مالزی را بدست آورد.
    همچنین تیم بانوان ایران به دلیل کسب رتبه دوازدهم در مسابقات قهرمانی آسیا، می تواند در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کند.
    ‘هان کی جووان’ رئیس برگزاری رقابت های جهانی تنیس روی میز در مالزی روز دوشنبه گفت که موفق به کسب ۱۱ میلیون رینگیت (حدود دو میلیون ۶۰۰ هزار دلار) در دوره برگزاری مسابقات می شوند.
    وی اطمینان داد که حدود ۵۰۰ هزار دلار بودجه اضافی مورد نیاز قبل از مسابقات حل می شود و مذاکراتی با دولت ایالتی سلانگور برای هزینه ۷۰۰ هزار دلاری به منظور تجهیز ورزشگاه و محل استراحت بازیکنان در ورزشگاه انجام شده است.
    به نوشته تارنمای روزنامه ‘استار’، در مجموع ۱۱۱ کشور مشارکت خود را در این رقابت ها تا ۳۰ نوامبر (نهم آذر) تایید کرده اند.
    ورزشکاران ۹۶ کشور در بخش مردان و ۸۷ کشور نیز در بخش زنان تنیس روی میز قهرمانی جهان در مالزی شرکت می کنند.
    این رقابت ها در چهار بخش برگزار می شود. تیم چین مدافع قهرمانی هر دو بخش مردان و زنان این رقابت های جهانی است.
    هر کشور حداکثر با پنج بازیکن وارد این رقابت ها می شود.
    آساق**۱۶۱۱

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "شرکت ۱۱۰ کشور در کنار ایران در رقابت های جهانی تنیس روی میز"
    تازه ترین اخبار