امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۱۹:۳۳  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۴ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ | کد خبر : 70883
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرمربی تیم پینگ‌پنگ پتروشیمی بندر امام:

    مقابل نفت آبادان در حد انتظار ظاهر نشدیم

    سرمربی تیم پینگ‌پنگ پتروشیمی بندر امام گفت: در بازی مقابل نفت آبادان در حد انتظار ظاهر نشدیم و تلاش می‌کنیم در مسابقات آینده جبران کنیم. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،هدایت‌الله فرهادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر در رابطه با تساوی تیم‌های پتروشیمی بندر امام و نفت آبادان اظهار کرد: تیم…

    سرمربی تیم پینگ‌پنگ پتروشیمی بندر امام گفت: در بازی مقابل نفت آبادان در حد انتظار ظاهر نشدیم و تلاش می‌کنیم در مسابقات آینده جبران کنیم.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،هدایت‌الله فرهادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر در رابطه با تساوی تیم‌های پتروشیمی بندر امام و نفت آبادان اظهار کرد: تیم نفت آبادان بازیکنان جوان، با انگیزه و خوبی در اختیار دارد و همانطور که انتظار می‌رفت دیداری که با آنها داشتیم سخت و نفسگیر از آب درآمد.

    وی افزود: تیم ما هم آن گونه که انتظار می‌رفت ظاهر نشد و عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذاشتیم و تلاش می‌کنیم در بازی‌های آینده این مسئله را جبران کنیم.

    سرمربی تیم پینگ‌پنگ پتروشیمی بندر امام یادآور شد: پنج‌شنبه هفته جاری یک دیدار سخت مقابل تیم دانشگاه آزاد خواهیم داشت که چند بازیکن فصل گذشته پتروشیمی بندر امام را در اختیار دارد.

    فرهادی ادامه داد: تمام تلاش خود را می‌کنیم که از شرایط میزبانی بهترین استفاده را برده و در دیدار مقابل قهرمان فصل گذشته رقابت‌ها نتیجه دلخواه را کسب کنیم.

    به گزارش خبرگزاری فارس، تیم پتروشیمی بندر امام عصر دیروز در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر پینگ‌پنگ کشور در آبادان به مصاف تیم پالایش نفت رفت و پس از حدود ۵ ساعت تلاش به تساوی پنج بر پنج رضایت داد.

    تیم پتروشیمی بندر امام هم‌اکنون با چهار امتیاز در مکان نخست جدول رده‌بندی این مسابقات قرار دارد.

    Telegram1

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مقابل نفت آبادان در حد انتظار ظاهر نشدیم"
    تازه ترین اخبار