امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۳۴:۳۱  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 7091
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نفرات صعود کننده به دور دوم مسابقات بین المللی تنیس روی میز بانوان مشخص شدند. به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ رقابت های انفرادی نخستین دوره مسابقات بین المللی بانوان صبح امروز و به صورت تک حدفی در سالن امام خمینی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و نفرات صعود کننده به دور دوم…

    نفرات صعود کننده به دور دوم مسابقات بین المللی تنیس روی میز بانوان مشخص شدند.
    به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ رقابت های انفرادی نخستین دوره مسابقات بین المللی بانوان صبح امروز و به صورت تک حدفی در سالن امام خمینی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و نفرات صعود کننده به دور دوم مشخص شدند.
    عاطفه کریمی در یک بازی دیدنی با نتیجه ۳ بر صفر (۱۱-۶، ۱۱-یک، ۱۱-۸) از سد جانا گاتهاتردتوا از اسلواکی گذشت و مهشید صامت با همین نتیجه (۱۱-۶، ۱۳-۱۱، ۱۱-۵) کینکا کواکس مجارستانی را از پیش رو برداشت.
    مریم صامت در۳ ست (۱۱-۳، ۱۱-۴ و ۱۱-۶) لیدیا حسن عمر از عراق را مغلوب کرد و نورا هاراستی از مجارستان با همین نتیجه (۱۱-۲، ۱۱-۲ و ۱۱-۸) مغلوب محجوبه عمرانی شد.
    دیدار دو نماینده ایران میان ندا شهسواری و مریم جلالی با نتیجه ۳ بر صفر (۱۱-۶، ۱۱-۸ و ۱۲-۱۰) به سود ندا شهسواری به پایان
    رسید.

    در بازی های دیگر این مرحله تیم قزاقستان با عراق دیدار کرد که قزاقستان ۳ بر صفر عراق را از پیش رو برداشت. اسلواکی با همین نتیجه مغلوب قزاقستان شد. مجارستان ۳ بر صفر عراق را شکست داد و در آخرین دیدارتیم قزاقستان باهمین نتیجه مغلوب مجارستان شد.

    شایان ذکر است مراسم افتتاحیه این رقابت ها شب گذشته در سالن برگزاری مسابقات و با حضورکشورهای شرکت کننده، مسئولین فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان و هیئت تنیس روی میز گرگان برگزار شد.
                     
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "آخرین نتایج مسابقات بین المللی گرگان"
    تازه ترین اخبار