امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۲۷:۰۳  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۷ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۷ آذر ۱۳۹۴ | کد خبر : 71005
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بازیکنان تیم آینده‌سازان آینده تیم ملی هستند

    احتشام‌زاده:به دلیل بیماری فرزندم به تبریز نرفتم

    سرمربی تیم تنیس روی میز آینده‌سازان گفت: نفراتی که در تیم ما حضور دارند، آینده تیم ملی را تشکیل می‌دهند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،مجید احتشام‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره نتایج این تیم در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز اظهار داشت: تیم ما متشکل از…

    سرمربی تیم تنیس روی میز آینده‌سازان گفت: نفراتی که در تیم ما حضور دارند، آینده تیم ملی را تشکیل می‌دهند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،مجید احتشام‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره نتایج این تیم در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز اظهار داشت: تیم ما متشکل از بازیکنان جوان است که قرار است به نوعی آینده تیم ملی باشند. این تیم در هفته اول مقابل نفت آبادان به پیروزی رسید و زمانی ارزش این برد بیشتر مشخص شد که نفت در هفته دوم نایب قهرمان فصل گذشته یعنی پتروشیمی بندر امام را متوقف کرد. البته روز گذشته تیم در غیاب من مغلوب شهرداری تبریز شد.

    وی درباره این غیبت گفت: فرزندم بیمار شده بود و به همین دلیل نتوانستم به تبریز بروم.

    سرمربی تیم تنیس روی میز آینده‌سازان در خصوص هدایت این تیم عنوان کرد: من سال گذشته نیز بدون آنکه پولی از فدراسیون بگیرم، سرمربی آینده سازان شدم و فقط یک پیراهن از تیم به من رسید. امسال هم گفته‌اند که به من کمک می‌کنند اما توقعی ندارم. ۴۵ سال است که در پینگ‌پنگ هستم و برای دلم این کار را می‌کنم و می‌خواهم تجربیاتم را به جوانان منتقل کنم.

    احتشام‌زاده تصریح کرد: اعضای تیم آینده سازان، آینده تیم ملی هستند و پشتوانه تنیس روی میز ایران محسوب می‌شوند. آنها با حضور در لیگ می‌توانند توانایی‌های خود را نشان بدهند و لیگ در واقع یک سکوی پرتاب برای آنها است.

    وی در پایان گفت: کسب تجربه درست است که اهمیت زیادی برای ما دارد، اما در لیگ به دنبال پیروزی هم هستیم و این را در هفته اول به خوبی نشان دادیم.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "احتشام‌زاده:به دلیل بیماری فرزندم به تبریز نرفتم"
    تازه ترین اخبار