امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۵۴:۲۹  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۸ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ | کد خبر : 71027
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نمی‌توان قهرمان را پیش‌بینی کرد

    نوروزی: لیگ امسال دو قطبی نیست

    دانشگاه آزاد را در دیدار انتقامی بردیم

    پینگ‌پنگ‌باز تیم پتروشیمی بندر امام (ره) معتقد است که لیگ امسال بر خلاف فصل گذشته دو قطبی نیست و چهار تیم رقابت نزدیکی بر سر قهرمانی دارند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،افشین نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره پیروزی پتروشیمی در هفته سوم لیگ برتر تنیس روی میز مقابل دانشگاه…

    پینگ‌پنگ‌باز تیم پتروشیمی بندر امام (ره) معتقد است که لیگ امسال بر خلاف فصل گذشته دو قطبی نیست و چهار تیم رقابت نزدیکی بر سر قهرمانی دارند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،افشین نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره پیروزی پتروشیمی در هفته سوم لیگ برتر تنیس روی میز مقابل دانشگاه آزاد اظهار داشت: این بازی بسیار مهم بود و اهمیت زیادی برای هر دو تیم داشت. سال گذشته که در ترکیب دانشگاه آزاد بودم، این تیم موفق شد هم در بازی رفت و هم در بازی برگشت فینال حریفش را شکست بدهد و همین مسئله باعث شد دیدار پنجشنبه یک بازی انتقامی برای پتروشیمی باشد. ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته بودیم و با انسجام مناسبی توانستیم به پیروزی برسیم. من هم که به شخصه در هر دو دیدار خود پیروز شدم.

    وی افزود: جابه‌جایی ۳ بازیکن در هر تیم بر این حساسیت‌ها اضافه کرده بود. سال قبل من، نیما عالمیان و میعاد لطفی در ترکیب دانشگاه آزاد بودیم اما در فصل جدید پیراهن پتروشیمی را بر تن کردیم. به هر حال ما توانستیم از شرایط میزبانی استفاده کنیم و ضمن ثبت اولین شکست در کارنامه حریف، جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی مستحکم کنیم.

    ملی‌پوش تنیس روی میز کشورمان در خصوص کیفیت لیگ امسال عنوان کرد: برنامه لیگ تا پایان فصل اعلام شده و این اتفاق بسیار خوبی است. هر چند نواقصی وجود دارد اما همین که برنامه مشخص شده و می‌توان برنامه‌ریزی کرد، باید به فال نیک گرفت. در خصوص کیفیت لیگ نیز باید بگویم که شرایط امسال سخت‌تر از فصل گذشته شده است. فصل قبل تقریباً قابل پیش بینی بود که کدام تیم‌ها به دیدار نهایی می‌رسند اما این دوره اوضاع تغییر کرده است و نمی‌توان فینالیست‌ها و قهرمان را پیش‌بینی کرد.

    نوروزی گفت: حضور نوشاد عالمیان و پوریا عمرانی در تیم رعد و جذب دو بازیکن چینی توسط تیم شهرداری تبریز باعث شده تا این دو تیم در کنار پتروشیمی و دانشگاه آزاد مدعی باشند. چینی‌های تیم شهرداری تبریز شنیده‌ام که خیلی بهتر از بازیکنان فصل گذشته این تیم هستند.

    Telegram1

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نوروزی: لیگ امسال دو قطبی نیست"
    تازه ترین اخبار