امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۴۱:۳۷  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۹ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ | کد خبر : 71053
    ارسال خبر چاپ خبر
  • عضو تیم ملی تنیس روی میز ( پینگ پنگ ) ایران گفت که برای اینکه تیم قدرتمندی راهی مسابقات قهرمانی جهان کنیم باید تعداد اردوهای برون مرزی و رقابت با پینگ پنگ بازان مطرح سایر کشورها بیشترشود. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،نیما عالمیان روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود…

    عضو تیم ملی تنیس روی میز ( پینگ پنگ ) ایران گفت که برای اینکه تیم قدرتمندی راهی مسابقات قهرمانی جهان کنیم باید تعداد اردوهای برون مرزی و رقابت با پینگ پنگ بازان مطرح سایر کشورها بیشترشود.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،نیما عالمیان روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود من به همراه تیم ملی به منظورکسب آمادگی برای شرکت در مسابقات جهانی اواخر دی ماه به مجارستان می رویم ولی این سفربه تنهایی کافی نیست و باید فدراسیون تا قبل ازمسابقات جهانی اردوی برون مرزی دیگری را برای ملی پوشان فراهم کند.
    نفر نخست رقابتهای انتخابی تیم ملی تنیس روی میز درباره رقابت های لیگ برتر نیز گفت:سرانجام لیگ پس از کش و قوس های فراوان آغاز وهفته سوم آن تمام شد.کیفیت رقابت های لیگ برتر بالا است و شرکت کنندگان با آمادگی کامل دراین رقابت ها شرکت دارند.
    عالمیان که تیمش رتبه نخست جدول رده بندی لیگ برتر پینگ پنگ را دراختیار دارد، ادامه داد: درفصل جاری در تیم پتروشیمی عضویت دارم . در حال حاضر کادرفنی و بازیکنان این تیم متحول شده است و درحال حاضر مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر است و اگر اتفاق خاصی نیفتد به طور حتم این عنوان را ازآن خود می کند.
    نوشاد و نیما عالمیان دو سال است که در تیم های مختلف لیگ برتر عضویت دارند و برابر یکدیگر به میدان می روند ، نیما دراین خصوص گفت: مسوولان فدراسیون معتقدند چنانچه ما در دو تیم مختلف باشیم لیگ جذاب تر خواهد شد و رقابت ها نزدیک تر می شود از این رو دوسال است که با یکدیگر در یک تیم عضویت نداریم البته من این موضوع را قبول ندارم.
    بیست و چهارمین دوره رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز نهم آذرماه با شرکت ۶ تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران، آینده سازان، رعد پدافند هوایی خاتم الانبیاء تهران، پتروشیمی بندر امام ( ره ) ، شهرداری تبریز و پالایش نفت آبادان آغاز شد و تا به امروز این لیگ سومین هفته خود را با صدر نشینی پتروشیمی بندر امام (ره ) پشت سر گذاشته است.

    telgream

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نیما عالمیان:اردوهای برون مرزی تنیس روی میز بیشتر شود"
    تازه ترین اخبار