امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۱۲:۰۵  آخرین بروزرسانی : آذر ۳۰ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ | کد خبر : 71084
    ارسال خبر چاپ خبر
  • برگزاری دوره بین المللی علوم ورزشی به زمان نامعلوم دیگری موکول شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،فدراسیون تنیس روی میز که میزبانی برگزاری یک دوره مهم بین المللی علوم ورزشی را با حضور اساتید بین المللی فدراسیون جهانی تنیس روی میز (ITTF)طرح ریزی وپیگیری کرده بودکه طبق گفته مسئولان فدراسیون  وباتوجه به در…

    POsport

    برگزاری دوره بین المللی علوم ورزشی به زمان نامعلوم دیگری موکول شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،فدراسیون تنیس روی میز که میزبانی برگزاری یک دوره مهم بین المللی علوم ورزشی را با حضور اساتید بین المللی فدراسیون جهانی تنیس روی میز (ITTF)طرح ریزی وپیگیری کرده بودکه طبق گفته مسئولان فدراسیون  وباتوجه به در پیش بودن امتحانات دانشجویی وهمچنین آلودگی شدید هوای تهران که البته باید کافی نبودن ثبت نام کنندگان و به حدنصاب نرسیدن این کلاس بین المللی(طبق پیش بینی قبلی این پایگاه تخصصی) را به آن اضافه نماییم که در نهایت به زمان دیگری موکول گردید.

    با توجه به وضعیت فدراسیون تنیس روی میز  پیش بینی می شود که این کلاس با زمان مستقر شدن رئیس منتخب جدید فدراسیون  مواجه گردد.

    برای برگزاری این کلاس صرف وقت وهزینه های مختلفی انجام پذیرفت وحتی پوستر این کلاس بین المللی رونمایی گردید وکارگروهی از قبیل احمد سعادتمند، بهروز جلالی ، علی رحمانیون ، سیما لیموچی ، سید ابراهیم واقفی ، علی شاکری ، خانم اسکویی و تبریزی وبرادری و…در این زمینه فعالیت داشتند.

    این دوره بین المللی علوم ورزشی قرار بود در تاریخ ۴ دی ماه ۹۴ با حضور اساتید خارجی در دانشگاه الزهرا برگزار گردد که با توجه عوامل مختلقی که در بالا ذکر گردید به زمان دیگری موکول گردید.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "لغوبرگزاری دوره بین المللی علوم ورزشی"
    1. نادر احدی گفت:

      سلام آیشالاه که با آمدن رییس جدید مشکلات و نواقصی بد قولی ها بر طرف شود.

    2. مشتاق گفت:

      با سلام و احترام
      ابتدا بایداین سوال پرسیده شود که ضرورت برگزاری چنین دوره ای با هزینه ای گزاف چه بوده است؟
      مخاطبین آن چه کسانی بوده است؟
      آیا هدف تنها ارائه یک گزارش کار به جامعه تنیس روی میز و فدراسیون جهانی است یا واقعا قرار است چیزی به دانش کاربردی مربیان اضافه شود؟
      شاید هم هدف مطرح کردن برخی افراد و گرفتن کرسی در کمیته علوم ورزشی فدراسیون جهانی باشد؟
      آیا در کشور متخصصان مختلفی در زمینه برگزاری کلاس های علوم ورزشی وجود ندارد؟
      و بسیاری از سوال های دیگر که می بایست مطرح شود

    3. amidi گفت:

      با سلام مگر کلاس اسمیت برای مربیان ما چه داشت؟ چرا کسی حتی یک جمله از آموخته هایش ننوشته؟ حتی مدیر محترم سایت که در کلاس بودند از دست آوردهای کلاس تونستند یک مطلب یک صفحه ای بگذارند؟ تا همه در جریان محتوای دوره قرار گیرند؟ دوره های علوم ورزشی را برای روسای هیات مجانی کردن، چه نفعی به حال مربیان دلسوز ما دارد که اکثرا مجانا دارند بازیکن سازی میکنند. خودمان در ایران خیلی اساتید باسواد داریم که بسیار پربار تر میتوانستند در این دوره ها مشارکت نمایند.


    تازه ترین اخبار