امروز: سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ | ۲۱:۴۱:۱۷  آخرین بروزرسانی : آذر ۳۰ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ | کد خبر : 71105
    ارسال خبر چاپ خبر
  • یادواره زنده یاد حاج عباس کشوری و محمد خدایی

    مسابقات پینگ پنگ پیشکسوتان فارس برگزار شد

    به میزبانی گراش

      مسابقات پینگ پنگ پیشکسوتان فارس برگزار شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مسابقات قهرمانی تنیس روی میز پیشکسوتان استان فارس یادواره زنده یاد حاج عباس کشوری و محمد خدایی در سه رده سنی ۴۰ الی ۴۹ سال، ۵۰ الی ۵۹ سال و ۶۰ سال به بالا با حضور شهرستان های شیراز، گراش، جهرم،…

     

    مسابقات پینگ پنگ پیشکسوتان فارس برگزار شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مسابقات قهرمانی تنیس روی میز پیشکسوتان استان فارس یادواره زنده یاد حاج عباس کشوری و محمد خدایی در سه رده سنی ۴۰ الی ۴۹ سال، ۵۰ الی ۵۹ سال و ۶۰ سال به بالا با حضور شهرستان های شیراز، گراش، جهرم، لارستان، مهر، لامرد، استهبان، داراب، قیروکارزین، سپیدان، فسا و زرین دشت و ۵۳ بازیکن در خانه پینگ پنگ گراش با اعلام نفرات برتر به پایان رسید.

    به گزارش روابط عمومی هیات تنیس روی میز استان فارس؛ در گروه ۴۰ الی ۴۹ سال ۳۲ بازیکن بصورت جدول دو حذفی به رقابت پرداختند که مهدی دلیر، مسعود رجبی و ناصر ابراهیمی همگی از شیراز به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

    در رده سنی ۵۰ الی ۵۹ سال مرتضی کیهان پور از فسا رتبه نخست را کسب کرد. احمد شمسایی از شیراز و حسین بادله از قیروکارزین نیز به ترتیب مقام دوم و سوم را به خود اختصاص دادند و در رده سنی ۶۰ سال به بالا محسن رفیعی از شیراز قهرمان شد، منصور ثابت از گراش مقام دوم سال گذشته خود را تکرار کرد و خلیل مختاریان از لارستان مقام سوم را کسب کرد.
    مرتضی موغلی و ابوالفضل دیباچی هردو از گراش سرداوری و کمک سرداوری رقابت ها را بعهده داشتند.

    در پایان به نفرات برتر سه رده سنی حکم و مدال اهداء گردید. خانواده زنده یاد حاج عباس کشوری برای دومین سال پیاپی به نحو احسن میزبان رقابت های قهرمانی پیشکسوتان تنیس روی میز فارس را در گراش عهده دار بوده است که جای تقدیر و تشکر را دارد.
    هیات تنیس روی میز گراش در اختتامیه این رقابت ها نیز از پیشکسوتان و مربیان تنیس روی میز شهرستان تجلیل نمود.

    telgream

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات پینگ پنگ پیشکسوتان فارس برگزار شد"
    تازه ترین اخبار