امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۳۳:۵۰  آخرین بروزرسانی : دی ۱ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱ دی ۱۳۹۴ | کد خبر : 71118
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دفتر آموزش های آزاد پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی با ارسال نمابری به فدراسیون تنیس روی میز از مربیان علاقمند این رشته دعوت کرده است تا در صورت تمایل می توانند در این دوره پیشرفته بدنسازی که طی روزهای ۳ لغایت ۹ بهمن ماه در تهران برگزار خواهد شد ، شرکت کنند . به…

    دفتر آموزش های آزاد پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی با ارسال نمابری به فدراسیون تنیس روی میز از مربیان علاقمند این رشته دعوت کرده است تا در صورت تمایل می توانند در این دوره پیشرفته بدنسازی که طی روزهای ۳ لغایت ۹ بهمن ماه در تهران برگزار خواهد شد ، شرکت کنند .

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ج . ا. ایران ، در این اطلاعیه آمده است : دفتر آموزش های آزاد پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی به منظور ارتقاء دانش مربیان حرفه ای و نیمه حرفه ای دوره بدنسازی پیشرفته را با همکاری دانشگاه باسک اسپانیا و سازمان های داخلی و با حضور دکتر اینیگو موجیکا و مدرسان با تجربه داخلی برگزار می کند . مربیان پینگ پنگ علاقمند به حضور در این دوره می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.ssrc.ac.ir و یا شماره تلفن های ۸۸۷۵۰۸۸۴ و ۸۸۷۴۷۷۹۶ داخلی ۳۰۱ تماس حاصل کنند .

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "دعوت مربیان تنیس روی میز به دوره بدنسازی پیشرفته"
    تازه ترین اخبار