امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۴۱:۲۰  آخرین بروزرسانی : دی ۲ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲ دی ۱۳۹۴ | کد خبر : 71142
    ارسال خبر چاپ خبر
  • اعضای تیم ملی تنیس روی میز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی جهان یک مرحله اردوی آماده سازی در امارات برگزار خواهند کرد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرگزاری مهر،احمد سعادتمند، سرپرست فدراسیون تنیس روی میز در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: در حال انجام مکاتباتی با باشگاه ایرانیان…

    اعضای تیم ملی تنیس روی میز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی جهان یک مرحله اردوی آماده سازی در امارات برگزار خواهند کرد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرگزاری مهر،احمد سعادتمند، سرپرست فدراسیون تنیس روی میز در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: در حال انجام مکاتباتی با باشگاه ایرانیان در امارات هستیم تا بتوانیم شرایط لازم برای مهیا کردن برگزاری یک مرحله اردوی آماده سازی را در این کشور فراهم کنیم.

    وی در این رابطه ادامه داد: بعد از اتمام مسابقات فجرکاپ که برگزاری آن برای ۱۲ تا ۱۶ بهمن ماه در جزیره کیش پیش بینی شده است، بازیکنان تیم مجارستان در ایران می مانند تا اردویی مشترک با ملی پوشان کشورمان داشته باشند. این اردوی مشترک بلافاصله پس از اتمام مسابقات کیش آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

    سرپرست فدراسیون تنیس روی میز تاکید کرد: در صورتیکه مکاتبه با باشگاه ایرانیان به نتیجه برسد، اردوی تیم ملی تنیس روی میز در امارات طی روزهای ۲۵ بهمن ماه تا سوم اسفندماه برگزار خواهد شد.

    سعادتمند گفت: برگزاری این اردو در راستای آماده سازی برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان در مالزی است. بنابراین پس از اتمام اردوی امارات و بازگشت ملی پوشان به کشور، آنها ششم اسفندماه عازم مالزی می شوند تا در این رقابت شرکت کنند. این مسابقات تا ۱۶ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

    telgream

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ملی‎پوشان تنیس روی میز در امارات اردو می‎زنند"
    تازه ترین اخبار