امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۱۳:۵۹  آخرین بروزرسانی : دی ۸ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۷ دی ۱۳۹۴ | کد خبر : 71247
    ارسال خبر چاپ خبر
  • درگذشت مادر دکتر ژاله رجبی

    بازگشت همه به سوی خداست

    (انالله واناالیه راجعون) جناب آقای دکتر مسعود ژاله رجبی رئیس هیئت تنیس روی میز آذربایجان شرقی بدینوسیله درگذشت والده مکرمه حضرتعالی را تسلیت عرض کرده برای روح آن مرحومه علو درجات و برای بازماندگان صبر مسئلت می نماییم. روحش شاد ویادش گرامی باد. مدیر سایت(سید منصور علوی)

    (انالله واناالیه راجعون)

    جناب آقای دکتر مسعود ژاله رجبی رئیس هیئت تنیس روی میز آذربایجان شرقی

    بدینوسیله درگذشت والده مکرمه حضرتعالی را تسلیت عرض کرده برای روح آن مرحومه علو درجات و برای بازماندگان صبر مسئلت می نماییم.

    روحش شاد ویادش گرامی باد.

    مدیر سایت(سید منصور علوی)

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بازگشت همه به سوی خداست"
    1. مهران مهدیزاده_دبیر هیئت تنیس روی میز آذربایجانشرقی گفت:

      کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام ضایعه درگذشت مادر مهربان و مومنتان را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم خداوند متعال روح پاکش را با سرورش فاطمه زهراء محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید

    2. میثم غلامی بوشهر گفت:

      جناب آقای دکتر مسعود ژاله رجبی
      درگذشت مادر گرامیتان را به جنابعالی و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده و بقای عمر بازماندگان را از خداوند متعال خواهانم .

    3. محمددرفشی گفت:

      جناب اقای دکتر مسعود ژاله رجبی

      درگذشت مادر گرامیتان را تسلیت عرض نموده واجر وافر از درگاه خداوند متعال بجهت محبت وزحمات فراوانی که در سه سال اخیر نسبت به مادر مکرمه مبذول داشتید از درگاه خداوند متعال مسئلت مینماید روحشان شاد

    4. نادر احدی گفت:

      جناب آقای دکتر ژاله رجبی درگذشت والده محترمتان را تسلیت عرض نموده وبقای عمر شما و بازماندگان آن مرحومه را از ایزد متعال خواهانم روحشان شاد وقرین رحمت خدا باشد

    5. amidi گفت:

      جناب آقای دکتر ژاله رجبی در گذشت والده مکرمه را خدمتتان تسلیت عرض نموده و برایتان صبر و برای آن مرحومه غفران الهی آرزومندم.

    6. محمد عموییان گفت:

      جناب آقای دکترژاله رجبی ؛مصیبت وارده رابه شماوخانواده محترم تسلیت عرض نموده وبقای عمربازماندگان را از خداوند متعال خواستارم. مارانیزدرغم خودشریک بدانید..

    7. جناب آقای دکتر ژاله رجبی و خاندان وابسته
      مصیبت وارده را به شما و خاندان محترم تسلیت عرض نموده برای آن مرحومه علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی آرزومندیم.
      علیرضا حمیدی
      رئیس هیات پینگ پنگ استان خراسان جنوبی


    تازه ترین اخبار