امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۳۹:۲۰  آخرین بروزرسانی : دی ۹ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴ | کد خبر : 71291
    ارسال خبر چاپ خبر
  • آنچه از زمان رئیس قبلی فدراسیون تنیس روی میز باقی ماند، دو برابر بودن طلب‌ها نسبت به بدهی‌ها بوده است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از  خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سرپرست فدراسیون تنیس روی میز در آخرین مصاحبه خود اعلام کرده که این فدراسیون بابت دوره پیشین مسابقات جام فجر هنوز…

    tasnim

    آنچه از زمان رئیس قبلی فدراسیون تنیس روی میز باقی ماند، دو برابر بودن طلب‌ها نسبت به بدهی‌ها بوده است.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از  خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سرپرست فدراسیون تنیس روی میز در آخرین مصاحبه خود اعلام کرده که این فدراسیون بابت دوره پیشین مسابقات جام فجر هنوز مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان بدهی دارد و به همین دلیل دوره جدید این تورنمنت نباید بدهی تازه‌ای برای فدراسیون ایجاد کند.

    این مسئله در حالی مطرح شده طبق آمار موجود بدهی‌های فدراسیون بیش از این مبلغ بوده و البته مطالباتی نیز وجود داشته است.

    اسفند سال ۹۳ بود که محمد زارع‌پور، رئیس وقت فدراسیون تنیس روی میز، صندلی خود را در اختیار احمد سعادتمند گذاشت تا فدراسیون برای چند ماه به صورت سرپرستی اداره و شرایط برای برگزاری انتخابات فراهم شود.

    در همان زمان تغییر مدیریت، صورت‌جلسه‌ای از سوی رئیس قبلی در خصوص تغییر و تحولات مالی تنظیم و در اختیار نماینده وزارت ورزش و جوانان قرار گرفت. در این صورتجلسه مبلغ تمام بدهی‌ها و مطالبات قید شد تا مشکلی وجود نداشته باشد.

    طبق آنچه در این صورتجلسه آمده، زارع‌پور در زمان جدایی، این فدراسیون را با نزدیک به ۴۰۰ میلیون تومان بدهی و البته نزدیک به ۸۰۰ میلیون تومان مطالبات از شرکت‌ها و بخش‌های دیگر ترک کرد. از بین بدهی‌ها ۲۰۰ میلیون تومان مربوط به برگزاری دوره پیشین جام فجر و نزدیک به ۲۰۰ میلیون نیز مربوط به بدهی به یک آژانس هواپیمایی می‌شود.

    فدراسیون در زمان تغییر مدیریت نزدیک به ۸۰۰ میلیون تومان نیز مطالبه داشته که مشخص نیست چقدر از این مبالغ در دوره سرپرستی دریافت شده است. این مطالبات مربوط به دریافت درصدی از قرارداد بازیکنان، اجازه سالن و .. بوده است.

    telgream

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "۲۰۰ میلیون بدهی فجرکاپ در مقابل ۸۰۰ میلیون طلب، برجامانده از فدراسیون قبلی"
    تازه ترین اخبار