امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۱:۴۹  آخرین بروزرسانی : دی ۱۰ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴ | کد خبر : 71317
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در پي صدور حكم عليقارداشي از سوي وزير محترم ورزش و جوانان

    سعادتمند برای رئیس جدید فدراسیون تنیس روی میز آرزوی موفقیت کرد

    سرپرست فدراسیون تنیس روی میز در پی صدور حکم مهرداد علیقارداشی که عصر امروز از سوی دکتر محمود گودرزی وزیر محترم ورزش و جوانان صادر شد ، در پیامی برای رئیس جدید فدراسیون آرزوی موفقیت کرد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل ازپایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ج . ا….

    سرپرست فدراسیون تنیس روی میز در پی صدور حکم مهرداد علیقارداشی که عصر امروز از سوی دکتر محمود گودرزی وزیر محترم ورزش و جوانان صادر شد ، در پیامی برای رئیس جدید فدراسیون آرزوی موفقیت کرد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل ازپایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ج . ا. ایران ، احمد سعادتمند در پیام خود به مهرداد علیقارداشی که با رای قاطع اعضای مجمع ، موفق به کسب اعتماد نمایندگان خانواده بزرگ تنیس روی میز شده است ، آرزوی موفقیت کرد . در این پیام خطاب به رئیس جدید فدراسیون تنیس روی میزآمده است .

    برادر ارجمند جناب آقای مهرداد علیقارداشی ریاست محترم فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران

    با ابلاغ گرم ترین و صمیمانه ترین سلام ها خدمت جنابعالی ، آرزو دارم که تنیس روی میز ایران با حضور شما که از خانواده این رشته فرهیخته محسوب می شوید ، روزهای خوبی را شاهد باشد و ورزشکارانش بتوانند با حداکثر موفقیت در مسابقات جهانی پیش رو و همچنین مسابقات کسب سهمیه المپیک موفق به کسب حداکثر سهمیه شوند .

    ضمن تبریک مجدد به جنابعالی از خداوند برای شما برادر گرامی و خانواده مهربان و صمیمی تنیس روی میز آرزوی سعادتمندی و شادکامی را دارم .

    احمد سعادتمند

    telgream

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سعادتمند برای رئیس جدید فدراسیون تنیس روی میز آرزوی موفقیت کرد"
    1. محمدامين علوي گفت:

      جناب آقای مهرداد علیقارداشی
      انتخاب بجا وشایسته جنابعالی را به عنوان رئیس فدراسیون تنیس روی میز به شما و جامعه تنیس روی میز تبریک عرض نموده و امیدوارم همواره چون گذشته در خدمت رسانی به ورزشکاران این مرزو بوم موفق و موید باشید.

    2. امیر عمیدی گفت:

      با سلام خداوند به ایشان توفیق روز افزون بدهد که در حد توان برای سامان دهی اوضاع تلاش کردند. انشالله در هر کجا که به خدمت ادامه میدهند موفق باشند.


    تازه ترین اخبار