امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۲۷:۵۹  آخرین بروزرسانی : دی ۱۱ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۱ دی ۱۳۹۴ | کد خبر : 71357
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رئیس سازمان لیگ تنیس روی میز ایران می‌گوید در نیم فصل اول شاهد رقابت‌های جذابی در لیگ بودیم و این رقابت‌ها از انحصار دو قطبی بودن خارج شده است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،داریوش ضرغام‌پور در گفت‌و‌گو‌ باخبرگزاری ایسنا‌، به پایان رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز در نیم فصل نخست اشاره کرد…

    رئیس سازمان لیگ تنیس روی میز ایران می‌گوید در نیم فصل اول شاهد رقابت‌های جذابی در لیگ بودیم و این رقابت‌ها از انحصار دو قطبی بودن خارج شده است.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،داریوش ضرغام‌پور در گفت‌و‌گو‌ باخبرگزاری ایسنا‌، به پایان رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز در نیم فصل نخست اشاره کرد و گفت: خوشبختانه شاهد رقابت‌های خوب و جذابی در نیم فصل اول بودیم و امیدوارم در نیم فصل دوم و مرحله پلی‌آف نیز این دیدارهای جذاب را شاهد باشیم.

    او ادامه داد: امسال لیگ را با مشکلاتی که داشت آغاز کردیم و دیدارها به صورت منظم برگزار شد و به جز در هفته اول که دیدار شهرداری و دانشگاه آزاد به دلیل حاضر نشدن روادید لغو شد، دیگر دیدار در زمان تعیین‌شده برگزار شد. به نظرم در نیم فصل نخست، کیفیت مطلوبی را در لیگ شاهد بودیم و لیگ تنیس روی میز ایران از دو قطبی پتروشیمی و دانشگاه آزاد خارج شده است.

    رئیس سازمان لیگ تنیس روی میز ایران با بیان اینکه دیدارهای دور برگشت از ۱۵ دی‌ماه برگزار می‌شود، در ادامه گفت: تیم‌های حاضر در لیگ تا آغاز نیم فصل دوم فرصت دارند که درخواست خود برای جذب بازیکنان خارجی را مطرح کنند. تاکنون تیم‌های پتروشیمی و شهرداری به صورت شفاهی درخواست جذب بازیکنان خارجی را داده‌اند.

    ضرغام‌پور اضافه کرد: دیدارهای هفته ششم تا دهم لیگ به ترتیب در روزهای ۱۵ دی، ۲۰ دی‌، ۱۹ بهمن، ۲۳ بهمن و ۲۸ بهمن برگزار می‌شود. دیدارهای مرحله پلی‌آف نیز در روزهای ۱۹ و ۲۲ اسفندماه و دیدار فینال نیز ۲۵ و ۲۸ اسفندماه برگزار خواهد شد.

    او با بیان اینکه حضور بازیکنان خارجی به ارتقای سطح لیگ تنیس روی میز ایران کمک می‌کند نیز گفت: در دیدار شهرداری و پتروشیمی،‌ بازیکنان چینی توانستند نیما عالمیان و افشین نوروزی و میعاد لطفی را شکست دهند. حضور بازیکنان چینی با قیمت مناسبی که دارند سبب ارتقای کیفیت لیگ ایران می‌شود.

    رئیس سازمان لیگ تنیس روی میز ایران با بیان اینکه برنامه‌ریزی لیگ طوری تدوین شده که تا پایان سال به اتمام برسد، در ادامه خاطرنشان کرد: می‌خواهیم لیگ تنیس روی میز را تا پایان اسفندماه به اتمام برسانیم و البته در این میان حضور ملی‌پوشان در اردو‌های تدارکاتی و رقابت‌های مجارستان و آلمان و البته رقابت‌های جهانی مالزی را در نظر گرفته‌ایم.

    ضرغام‌پور در مورد عملکرد تیم‌ها در نیم فصل نخست نیز گفت: تیم رعد با توجه به بازیکنانی که در اختیار دارد عملکرد خوبی داشت و امیدواریم در سالهای آینده نیز شاهد حضور این تمی در لیگ باشیم. دانشگاه آزاد نیز که در دوره قبل قهرمان شده بود، با توجه به در اختیار داشتن بازیکنان خوب می‌تواند در نیم فصل دوم عملکرد بهتری را از خود به نمایش بگذارد.

    او ادامه داد: نفت آبادان به عنوان یکی از تیم‌های قدیمی لیگ، با توجه به داشته‌هایش در رقابت‌ها حضور پیدا کرد. این تیم با بازیکنان بومی خود عملکرد قابل قبولی داشت و حضور در لیگ سبب رشد تنیس روی میز آبادان شده است.

    رئیس سازمان لیگ تنیس روی میز ایران در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری منظم لیگ تنیس روی میز به عنوان یکی از قدیمی‌ترین لیگ‌های ورزشی ایران کمک زیادی را به رشد و شکوفایی پینگ‌پنگ ایران کرده است و امیدوارم این لیگ همواره به صورت خوب و منظم برگزار شود.

    telgream

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ضرغام‌پور: لیگ پینگ‌پنگ از دو قطبی بودن خارج شده است"
    1. مهدي خوش مرام گفت:

      واقعا جای تاسف داره برای این لیگ که حدود ۹ ماه از سال رو تو خواب بسر میبریم و در عرض ۲ ماه فقط و فقط بخاطر رفع تکلیف که بگیم لیگی برگزار کردیم هفته ای ۲ یا بعضی موقع ۳ تا بازی میذاریم یعنی شما یه بازی تو تبریز داشته باشی یه بازی تو ماهشهر در یک هفته فقط ۴ روز تو راهی.واقعا کسی به عنوان کارشناس وجود نداره که تو کمیته برگزاری لیگ بگه اصلا این موضوع کارشناسی نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


    تازه ترین اخبار