امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۲۲:۳۳  آخرین بروزرسانی : دی ۱۱ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۱ دی ۱۳۹۴ | کد خبر : 71361
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: معتقدم نباید پیش از پرداخت کردن بدهی‌های گذشته، تعهد جدیدی را در فدراسیون ایجاد کنیم. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مهرداد علیقارداشی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد صدور حکمش برای ریاست فدراسیون تنیس روی میز اظهار داشت: پس از صدور حکم از روز شنبه…

    رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: معتقدم نباید پیش از پرداخت کردن بدهی‌های گذشته، تعهد جدیدی را در فدراسیون ایجاد کنیم.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مهرداد علیقارداشی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد صدور حکمش برای ریاست فدراسیون تنیس روی میز اظهار داشت: پس از صدور حکم از روز شنبه کارم را در فدراسیون آغاز می‌کنم، در اولین اقدام باید برنامه‌های مسابقات مجارستان و آلمان را هماهنگ کنیم تا ملی‌پوشان در آن شرکت کنند. مسابقات لیگ هم که برگزار می‌شود.

    وی در مورد اینکه آیا جام فجر برگزاری می‌شود یا خیر، گفت: اگر بتوانیم این مسابقات را آبرومندانه برگزار کنیم، این کار را می‌کنیم، اما اگر وضعیت مالی و حضور کشورهای قدرتمند فراهم نباشد، ممکن است این رقابت‌ها برگزار نشود.

    رئیس فدراسیون تنیس روی میز تأکید کرد: باید هر چه بودجه داریم با مدیریت خرج کنیم، باید به همان اندازه که در خزانه‌مان است برنامه‌ریزی کنیم. باید استانها و پتانسیل آنها را بشناسیم، البته به دلیل سابقه‌ای که دارم شناختم نسبتاً بد نیست.

    قارداشی در مورد اینکه چه راه‌حلی برای مسائل اقتصادی فدراسیون در نظر دارید، گفت: در حال حاضر فدراسیون یک اسپانسر دارد و ما سعی می‌کنیم آن را حفظ کنیم و در مراحل بعدی با اسپانسرهای دیگری تفاهم‌نامه امضا می‌کنیم. انتظاراتی اسپانسرها دارند و انتظاراتی ما، باید بتوانیم با رسانه ملی هم هماهنگ باشیم و مسابقات پوشش داده شود تا حامیان مالی بیشتری جذب کنیم.

    وی در پاسخ به این سؤال که فدراسیون بدهی‌های زیادی دارد و برای این موضوع چه تصمیماتی خواهید گرفت؟ گفت: رقم دقیق باید پس از صورتجلسه مشخص شود. معتقدم تا زمانی که طلبکاران قبلی بدهی خود را دریافت نکرده‌اند، نباید تعهد جدیدی ایجاد کنیم. به هر حال ما چند صباحی در فدراسیون هستیم و باید کارهای شایسته‌ای انجام دهیم.

    رئیس فدراسیون تنیس روی میز درباره اینکه آیا تصمیماتی در خصوص کادر فدراسیون گرفته‌اید یا خیر، گفت: ما، دبیر و نایب رئیس فدراسیون را مشخص کرده‌ایم و پس از حضور در فدراسیون به وزارت ورزش معرفی می‌کنیم.

    telgream

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رئیس فدراسیون:قبل از پرداخت بدهی‌ها نباید تعهد جدید ایجاد کنیم"
    تازه ترین اخبار