امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۰:۵۷:۴۰  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 7137
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛مسابقات بین المللی بانوان (جام فجر) در بخش تیمی از روز گذشته در گرگان آغاز شد و بعد از ظهر امروز با انجام بازی فینال بین تیم های ایران الف و قزاقستان به اتمام رسید. در بازی فینال در گیم نخست محجوبه عمرانی به مصاف ناتالیا اسلادکوا رفت و…

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛مسابقات بین المللی بانوان (جام فجر) در بخش تیمی از روز گذشته در گرگان آغاز شد و بعد از ظهر امروز با انجام بازی فینال بین تیم های ایران الف و قزاقستان به اتمام رسید.
    در بازی فینال در گیم نخست محجوبه عمرانی به مصاف ناتالیا اسلادکوا رفت و با نتایج ۱۱-۵، ۶-۱۱، ۱۱-۳، ۷-۱۱، ۱۳-۱۱ و در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ بازی را واگذار کرد.
    ندا شهسواری دیگر ملی پوش کشورمان و دارنده رنکینگ ۶۲۳ مقابل حریف قدرتمند خود یلنا شاگاروا با رنکینگ جهانی ۴۷۶ قرار گرفت و با نتایج ۱۱-۶، ۵-۱۱، ۱۱-۷، ۸-۱۱و ۳-۱۱  و در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ متحمل شکست شد.
    در گیم چهارم محجوبه عمرانی ۳بر ۲ با نتایج ۱۱-۱، ۸-۱۱، ۱۱-۹ ، ۶-۱۱ ، ۱۱-۷ بازی را به شاگاروا واگذار کرد و در نهایت تیم قزاقستان با نتیجه ۳ بر ۱ به پیروزی دست یافت و در جایگاه نخست قرار گرفت و ایران الف دوم شد.
    در دیدار رده بندی نیزتیم اسلواکی و مجارستان به میدان رفتندو مجارستان ۳ بر ۲ از سد اسلواکی گذشت و در مکان سوم قرارگرفت.
    گفتنی است قرعه کشی رقابت خای دو نفره امشب انجام خواهدشد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "با قهرمانی قزاقستان رقابتهای تیمی گرگان به پایان رسید"
    تازه ترین اخبار