امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۲۸:۱۸  آخرین بروزرسانی : دی ۱۳ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ | کد خبر : 71392
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رییس جدید فدراسیون تنیس روی میز رسما فعالیت خود را آغاز کرد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرگزاری ایسنا، جلسه تودیع و معارفه ریاست جدید فدراسیون تنیس روی میز با حضور نمایندگان وزارت ورزش و جوانان، اهالی رسانه و سرپرست سابق این فدراسیون ظهر امروز (شنبه) در محل فدراسیون برگزار…

    isna

    رییس جدید فدراسیون تنیس روی میز رسما فعالیت خود را آغاز کرد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرگزاری ایسنا، جلسه تودیع و معارفه ریاست جدید فدراسیون تنیس روی میز با حضور نمایندگان وزارت ورزش و جوانان، اهالی رسانه و سرپرست سابق این فدراسیون ظهر امروز (شنبه) در محل فدراسیون برگزار شد. در بخشی از این مراسم احمد سعادتمند که مدت ۱۰ ماه سرپرست فدراسیون تنیس روی میز ایران بود در ارائه گزارش عملکرد خود اظهار کرد: در این مدت وزارت ورزش و جوانان قرار بود مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به فدراسیون بدهد که از این مبلغ ۶۵ تا ۷۰ درصد آن محقق شد. همچنین کمیته ملی المپیک نیز قرار بود مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان به ما بدهد که هنوز ۴۸۰ میلیون تومان آن پرداخت نشده است.

    او ادامه داد: هنوز سه تیم نیز مبلغ ورودی خود را پرداخت نکرده‌اند. همچنین در این مدت تلاش کردیم یک حامی مالی جذب کنیم که به عنوان اسپانسر فدراسیون فعالیت خود را دنبال کند. این اسپانسر قرار است سالانه مبلغ یک میلیارد تا یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به فدراسیون پرداخت کند.

    در بخش دیگری از این جلسه احمد گواری مدیرکل امور مجامع وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه در مدت ۱۰ ماهه حضور سرپرست فدراسیون اتفاقات خوبی رخ داد اظهار کرد: خوشبختانه در این مدت برنامه‌ها به خوبی دنبال شد و البته توقعات در دو بعد قهرمانی و همگانی بالا رفته و باید فعالیت‌ها به همین شکل و با عملکرد بهتر دنبال شود. البته آموزش و پرورش نیز در این میان می‌تواند کمک شایانی به پیشبرد اهداف تنیس روی میز در ایران کند.

    او ادامه داد: خوشبختانه آقای قارداشی کارنامه خوبی در تنیس روی میز ایران دارد و آرای کسب شده توسط ایشان در مجمع انتخاباتی این فدراسیون نشان دهنده همین عملکرد موفق او بوده است.

    گواری همچنین گفت: امیدوارم این رشته بتواند از تمامی پتانسیل‌ خود برای پیشبرد اهدافش استفاده کند. باید تاکید کنم که اعتبارات دولتی دیگر جوابگوی هزینه‌ها نیست و در این میان فدراسیون‌هایی موفق هستند که از دیگر منابع برای پیشبرد اهداف خود بهره ببرند.

    در پایان این مراسم هدیه‌ای از سوی رییس جدید فدراسیون به سرپرست سابق فدراسیون اهدا شد.

    به گزارش ایسنا، مهرداد علی قارداشی ۱۶ آبان‌ماه در مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس روی میز با کسب اکثریت آرا به ریاست این فدراسیون انتخاب شد.

    telgream

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "آغاز فعالیت رییس فدراسیون تنیس روی میز"
    1. نادر احدی گفت:

      سلام جناب آقای مهرداد علی قارداشی با آرزوی بهترین ها خدمت شما امیدوارم که در پست جدیدتون موفق و سربلند باشید با توجه به رزومه کاری قبلی جنابعالی این امر تحقق پذیر است آیشالاه که همیشه سلامت و پیروز باشید ارادتمند:نادر احدی


    تازه ترین اخبار