امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۳۵:۱۰  آخرین بروزرسانی : دی ۱۳ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ | کد خبر : 71397
    ارسال خبر چاپ خبر
  • احمد سعادتمند با پایان یافتن دوران ده ماهه سرپرستی در فدراسیون تنیس روی میز از  مسئولین وزارت ورزش و جوانان واهالی این رشته و رسانه ها تقدیر وتشکر بعمل آورد. متن نامه به شرح زیر است: بسمه تعالی احتراما لازم می دانم با تاسی از حدیث « من لم یشکر المخلوق ، لم یشکر الخالق…

    احمد سعادتمند با پایان یافتن دوران ده ماهه سرپرستی در فدراسیون تنیس روی میز از  مسئولین وزارت ورزش و جوانان واهالی این رشته و رسانه ها تقدیر وتشکر بعمل آورد.

    متن نامه به شرح زیر است:

    بسمه تعالی

    احتراما لازم می دانم با تاسی از حدیث « من لم یشکر المخلوق ، لم یشکر الخالق » نخست مراتب سپاس و تشکر خود را از حسن اعتماد جناب دکتر گودرزی مقام عالی وزارت و معاونین محترمش خصوصا دکتر سجادی در سپردن مسئولیت خطیر سرپرستی در این فدراسیون مردمی را ابراز دارم و همچنین تشکر و تقدیری داشته باشم از آقایان دکتر احمدی ، شعبانی بهار و مناف هاشمی و تمامی همکاران ستادی ام در وزارت محترم ورزش و جوانان که همه نوع همکاری را با اینجانب در طول دوران سرپرستی فدراسیون تنیس روی میز داشته اند .

    سپس از بزرگواری های خانواده فرهیخته پینگ پنگ به نیکی یاد کنم که با تمام وجود پذیرای من بودند و خاطرات خوشی برایم در مدت ده ماه فعالیت در سمت سرپرستی رقم زدند و در این مدت نیز ، همچنین همواره از الطاف روسای هیات های تنیس روی میز سراسر کشور بهره مند بودم و آنچه اگر حاصل شد ثمره ای بود از همکاری و تلاش خالصانه روسای کمیته ها ، مدیران باشگاهها ، کادرفنی تیم های ملی آقایان و بانوان در رده های سنی مختلف بویژه همکاران صدیقم در فدراسیون و ورزشکاران محجوب این رشته مظلوم که از تک تک این عزیزان کمال تشکر و تقدیر را دارم .

    در این میان جا دارد که از تمامی اصحاب رسانه و ارباب جراید نیز تقدیر و تشکر ویژه داشته داشته باشم که انعکاس مطلوبی به رویدادهای این رشته ورزشی در طول ماههای گذشته و ایام برگزاری روزجهانی پینگ پنگ و مسابقات قهرمانی آسیا داشته اند . در پایان هم برای دوست و برادر بزرگوارم جناب آقای مهرداد علیقارداشی که به پشتوانه سوابق روشن و با رای قاطع اعضای مجمع به عنوان رئیس جدید فدراسیون انتخاب شده اند ، هم آرزوی موفقیت دارم و مطمئن هستم با روحیه تعامل پذیری که در ایشان سراغ دارم روزهای خوب تری نیز در انتظار ورزش تنیس روی میز خواهد بود .

    خدمتگزار ورزش کشور احمد سعادتمند

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تقدیر و تشکر سعادتمند در پایان ماموریتش در فدراسیون تنیس روی میز"
    1. احمد جعفری پور گفت:

      با سلام و احترام، و سپاس فراوان از مسئولین محترم وزارت ورزش و جوانان، که فرد بسیار فهیم و شایسته ایی را به سرپرستی فدراسیون تنیس روی میز منصوب کردند. خانواده کوچک تنیس روی میز استان آذربایجان غربی قدردان زحمات و تلاش های جناب اقای سعادت مند و همکاران محترم ایشان هستند، وتبریکات صمیمانه و آرزوی توفیق و سلامتی و موفقیت به جناب اقای مهرداد قارداشی عزیز


    تازه ترین اخبار