امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۳:۰۸  آخرین بروزرسانی : دی ۱۶ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ | کد خبر : 71453
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   به دنبال پایان گرفتن مسابقات تیمی تنیس روی میز کارکنان دولت ، رقابت های انفرادی از صبح امروز در محل آکادمی بین المللی برگزار شد که در خاتمه عنوان قهرمانی نصیب کوروش روزبهانی از گمرگ جمهوری اسلامی شد و سید کمال سید علی از تیم صنعت و معدن در جای دوم ایستاد و مقام…

     

    به دنبال پایان گرفتن مسابقات تیمی تنیس روی میز کارکنان دولت ، رقابت های انفرادی از صبح امروز در محل آکادمی بین المللی برگزار شد که در خاتمه عنوان قهرمانی نصیب کوروش روزبهانی از گمرگ جمهوری اسلامی شد و سید کمال سید علی از تیم صنعت و معدن در جای دوم ایستاد و مقام سوم مشترک هم به احسان کریمی از سازمان هواپیمایی و محمد بهدریان از سازمان فنی و حرفه ای تعلق گرفت .

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ج . ا. ایران ، در این بازی ها ۷۲ بازیکن ثبت نام کرده بودند که در نهایت و در پی رقابت هایی پرشور و دیدنی روزبهانی ، سیدعلی ، کریمی و بهدریان به نیمه نهایی رسیدند که سیدعلی و روزبهانی با شکست دادن رقبای خود در این مرحله به بازی پایانی راه پیدا کردند .

    در بازی نهایی که لحظات پیش خاتمه یافت ، کوروش روزبهانی از گمرگ جمهوری اسلامی ایران با برتری در سه ست پیاپی مقابل سید کمال سید علی نایب رئیس اسبق تنیس روی میز و بنیانگذار تیم صندوق ضمانت صادرات به کسب عنوان قهرمانی نایل آمد .

    در خاتمه بازی فینال باید از حرکت جوانمردانه روزبهانی به نیکی یاد کرد که جایزه نقدی خود را که قرار است ۱۵ بهمن ماه در مراسمی ویژه به برترین ها اهداء شود ، در کمک به تامین هزینه های فرزند بیمار یکی از پیشکسوتان تنیس روی میز اختصاص داد و این حرکت او با تشویق حضار روبرو شد . این بازی ها در سطح کیفی خیلی خوبی برگزار شد و شرکت کنندگان با برخوداری از امکانات خوب آکادمی بین المللی تنیس روی میز و نظارت مسئولان فدراسیون به عنوان متولیان برگزاری تشکر و تقدیر کردند .

    در تصویر بازیکنان برتر انفرادی را در کنار علی رحمانیون و داریوش ضرغامپور مسئولان برگزاری مسابقات مشاهده می کنید .

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "کوروش روزبهانی قهرمان مسابقات دولت شد"
    1. خسرو مايلي گفت:

      سلام کورش عزیز و همیشه جاویدان
      کسب افتخارات بزرگ در مسابقات کشوری از سوی ورزشکارانی قهرمان چون شما و سایر همشهریان عزیزم موجب خرسندی – سربلندی و افتخار برای اینجانب است .
      حرکت جوانمردانه و خداپسندانه ی شما در اهدای جایزه ی قهرمانی خود به یک کودک بیمار از خانواده پینگ پنگ حس انسان دوستی – غرور و افتخار را تجلی می بخشد.
      امیدوارم در تمام لحظات زندگی همچنان موفق و پیروز باشید.
      دوستدار همیشگی شما
      (( خسرو مایلی ))

    2. کیانوش گفت:

      به احسان عزیز تبریک عرض میکنم

    3. جمال مفاخری گفت:

      کاک احسان گیان پپیروزه

    4. وحید کماسی گفت:

      با سلام
      کسب مقام قهرمانی را به دوست عزیزم آقای کوروش روزبهانی تبریک عرض می کنم و برای ایشان و سه عزیز دیگر آرزوی توفیق دارم.

    5. كورش روزبهاني گفت:

      استاد عزیزم جناب آقای مایلی، ضمن سلام و تشکر از جنابعالی ، از طرف خودم و همه همشهریان خودم بابت زحمات بی دریغ و بدون چشمداشت شما در گذشته و حال ، از شما سپاسگزارم و دست شما را می بوسم .
      چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار
      انشاالله که هیچ عزیزی درگیر بیماری و هزینه های بیمارستانی نشود .
      از جامعه فهیم و با فرهنگ تنیس روی میز خواستار همیاری و همدودی با قهرمان اسبق و پیشکسوت پینگ پنگ کشورمان هستم، هر چند که خدا را شکر عمل جراحی فرزند ایشان با موفقیت همرا بوده ولی هزینه ها و قرض های باقیمانده ناشی از ادامه درمان همچنان ادامه دارد و ایشان با مناعت طبعی که دارند هیچوقت زبان به گله یا درد دل با هیچکس نشده اند .
      از آقای وحید کماسی عزیز هم سپاسگزارم

    6. mehdi_ghafari گفت:

      سلام خیلی جالبه ما کارکنان دولت هستیم به ما اطاع ندادن.

    7. جمیل لطف الله نسبی گفت:

      آقای کوروش روزبهانی .جناب سید کمال سیدعلی ، آقای محمدبهدریان و دوست عزیزم آقای احسان کریمی تبریکات صمیمانه بنده را به مناسبت کسب مقامهای ارزنده پذیرا باشید.
      توفیق رفیق راهتان

    8. نادر احدی گفت:

      سلام اقای کوروش روز بهانی حرکت خیر خواهانه شما سرور عزیزم در اهداف جایزه به فرزند پیشکسوت محترم و دوست داشتنی قابل ستایش هست ایشالاه که هر چه زودتر سلامتی کامل بدست آورده و خانواده محترم ایشان را از نگرانی در بیابند آمین یا ربالعالمین.

    9. مهرداد ملاآقایی گفت:

      با عرض تبریک خدمت جناب آقای روزبهانی و تقدیر از عمل شایسته جناب عالی امیدوارم که این روحیه پهلوانی شما الگویی برای ورزش کاران دیگر شده و موجب زنده ماندن حس انسان دوستی در کالبد ورزش کشورمان شود.

    10. یاسرپارسا گفت:

      کسب مقام اول مسابقات روبه دوست واستادعزیزم جنابکوروش روزبهانی و جامعه پینگ پنگ لرستان وبه خصوص شهرستان بروجردتبریک عرض میکنم.امیدوارم درهمه مراحل زندگی موفق وپیروزباشید اقای روزبهانی

    11. داريوش گفت:

      کوروش خان عزیز
      ضمن سلام و آرزوى سلامتى شما
      توفیقات روزافزون شما را از درگاه ایزد منان خواستارم
      همیشه شاد و سربلند باشید


    تازه ترین اخبار