امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۱۱:۱۹  آخرین بروزرسانی : دی ۲۰ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ | کد خبر : 71509
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرمربی تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد می‌گوید فشردگی رقابت‌های لیگ برتر با توجه به دیدارهای تیم ملی برای تیم‌های حاضر در لیگ مفیدتر است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،حمیدرضا صابری در گفت‌و‌گو با خبرگزاری ایسنا در مورد شرایط تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد در لیگ برتر اظهار کرد: در هفته‌های…

    صابری

    سرمربی تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد می‌گوید فشردگی رقابت‌های لیگ برتر با توجه به دیدارهای تیم ملی برای تیم‌های حاضر در لیگ مفیدتر است.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،حمیدرضا صابری در گفت‌و‌گو با خبرگزاری ایسنا در مورد شرایط تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد در لیگ برتر اظهار کرد: در هفته‌های اخیر شرایط بسیار خوبی را بدست آورده‌ایم و با پیروزی‌های که کسب کردیم حضورمان در مرحله‌ پلی‌آف قطعی شده است.

    او ادامه داد: با توجه به بازیکنانی که در اختیار داریم به نظرم تا اینجا نتایج بسیار خوبی را کسب کرده‌ایم. ما تنها تیمی هستیم که به سمت استفاده از بازیکنان خارجی نرفته‌ایم و با تکیه بر بازیکنان داخلی و البته جوان این نتایج را کسب کرده‌ایم.

    سرمربی تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد با بیان اینکه تیمش امسال یکی از مدعیان قهرمانی به شمار می‌رود، گفت: در ابتدای فصل شرایط خیلی خوبی نداشتیم و هفته به هفته که بازیکنان با یکدیگر هماهنگ‌تر شدند نتایج بهتری را بدست آوردیم.

    صابری خاطر نشان کرد: ما امسال نیما و نوشاد عالمیان و افشین نوروزی را از دست دادیم و با تکیه بر بازیکنان جوان توانستیم موفق عمل کنیم. ما تقریبا با یک تیم ۱۰۰ در صد تغییر یافته در لیگ حضور پیدا کردیم و شرایط برای ما بسیار سخت‌تر از سال گذشته بود.

    او با اشاره به اینکه نظم و آرامش اولویت نخست تیمش است، گفت: مهم‌تر از تمرین و در نظر گرفتن بخش فنی، برای ما نظم و آرامش مهم‌ترین هدف است. تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد با توجه به سیاستی که دارد شرایط بسیار خوبی را برای بازیکنان رقم زده است.

    سرمربی تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد در مورد رقابت‌های امسال تیم ملی و فشردگی دیدارهای لیگ برتر نیز گفت: شرایط امسال بخاطر حضور تیم ملی در رقابت‌های جهانی و انتخابی المپیک ویژه است. ما با سازمان لیگ و فدراسیون در این زمینه کاملا هماهنگ هستیم و به نظرم این شرایط نسبت به سال گذشته که رقابت‌ها طول کشید، برای تیم‌ها بهتر است.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "صابری:تنها تیمی هستیم که بازیکن خارجی نداریم"
    تازه ترین اخبار