امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۱۰:۲۳  آخرین بروزرسانی : دی ۲۰ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ | کد خبر : 71514
    ارسال خبر چاپ خبر
  • حضور پیرمرد ۹۳ ساله در رقابتهای انتخابی المپیک ۲۰۱۶ قرار است یک پیرمرد ۹۳ ساله به نام بیل گیل فویل برای مسابقات انتخابی تنیس روی میز کشور امریکا برای شرکت در مسابقات المپیک ۲۰۱۶ برزیل شرکت کند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،این پیرمرد ۹۳ ساله یکی از علاقمندان تنیس روی میز می باشد…

    bil

    حضور پیرمرد ۹۳ ساله در رقابتهای انتخابی المپیک ۲۰۱۶

    قرار است یک پیرمرد ۹۳ ساله به نام بیل گیل فویل برای مسابقات انتخابی تنیس روی میز کشور امریکا برای شرکت در مسابقات المپیک ۲۰۱۶ برزیل شرکت کند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،این پیرمرد ۹۳ ساله یکی از علاقمندان تنیس روی میز می باشد که در مسابقات انتخابی لندن ۲۰۱۲ حذف شد ونتوانست مجوز حضور در این مسابقات را بدست آورد لذا درحال حال حضار وبا داشتن ۹۳ سال سن باردیگر واین بار برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۱۶ قصد حضوری دوباره را در سر دارد.

    آقای بیل از سن پایه ۱۳ سالگی در رشته تنیس روی میز فعال بوده وسالها عضو تیم تنیس روی میز این کشور بوده است.نکته جالب در باره این پیرمرد ۹۳ ساله بازی کردن همزمان در رشته تنیس روی میز و تنیس می باشد وبه مدت ۴۰ سال در هر دو رشته در یکی از باشگاههای شهرکانزاس بعنوان مربی فعالیت داشته است.

    در صورت راهیابی آقای بیل به مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۱۶ وی پیرترین ورزشکاری خواهد بود که در تاریخ این رشته به رقابت پرداخته است.

    طبق این گزارش مسن ترین بازیکن در تاریخ بازیهای المپیک هیروشی هوکتسو ۷۱ ساله از ژاپن بود که در رشته درساژ در المپیک ۲۰۱۲ لندن به رقابت پرداخت.
    در بازیهای المپیک ۱۹۱۲ استکهلم، نیز اسکار سوان با ۶۴ سال و ۲۸۰ روز سن، مدال طلای رشته تیراندازی را از آن خود کرد.

    telgream

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "حضور پیرمرد ۹۳ ساله در رقابتهای انتخابی المپیک ۲۰۱۶"
    تازه ترین اخبار