امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۱۶:۲۳  آخرین بروزرسانی : دی ۲۰ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ | کد خبر : 71519
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تیم اعزامی به تورجهانی پینگ پنگ مجارستان اعلام شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،لیست تیم های ملی مردان و زنان اعزامی  کشورمان در تور جهانی تنیس روی میز بوداپست مجارستان که از تاریخ ۳۰ دی ماه لغایت ۴ بهمان ماه وبا حضور ۳۹۳ بازیکن از ۵۶ کشور جهان برگزار می گردد اعلام شد….

    ttraket

    تیم اعزامی به تورجهانی پینگ پنگ مجارستان اعلام شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،لیست تیم های ملی مردان و زنان اعزامی  کشورمان در تور جهانی تنیس روی میز بوداپست مجارستان که از تاریخ ۳۰ دی ماه لغایت ۴ بهمان ماه وبا حضور ۳۹۳ بازیکن از ۵۶ کشور جهان برگزار می گردد اعلام شد.

    در بخش مردان برادران عالمیان وافشین نوروزی وپوریاعمرانی به همراه امیر حسین هدائی حضور دارند ودر بخش بانوان  ندا شهسواری ومحجوبه عمرانی ومریم صامت به همراه غزاله مولاطلب حضور خواهند داشت.

    پیش بینی می شود که با توجه به موقعیت وجایگاه فعلی تنیس روی میز ایران نباید امیدی به موفقیت ملی پوشان کشورمان در این مسابقات داشت اما برای آمادگی قبل از مسابقات جهانی مثبت تلقی میگردد.

    نکته قابل توجه در این مسابقات معرفی جمیل لطف الله نسبی بازیکن ساز ترین وتنها مدرس بین المللی کشورمان بعنوان مربی تیم اعزامی می باشد  که باید این تغییر را که پنج سال دیر اتفاق افتاد به فال نیک گرفت.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تیم اعزامی به تورجهانی پینگ پنگ مجارستان اعلام شد"
    1. محمد ظاهر شلاني گفت:

      استاد بزرگوار جناب آقای جمیل لطف اله نسبی انتخاب بجا و شایسته جنابعالی را بعنوان سر مربی تیم ملی تنیس روی میز رو تبریک عرض نموده امیدوارم همیشه درسایه حق کماکان موفق وموئید باشید

    2. Sirvan گفت:

      با عرض سلام
      من به نوبه خودم به اقا جمیل تبریک میگم
      و تیم ملى داره به یک مربى خوب و با کلاس
      و به روز و ۶ دانگ دست پیدا میکنه
      و همگى ما باید قدر چنین مربى رو بدونیم
      و از تجربیات ایشان به نحو احسن استفاده بکنیم
      چون واقعا دیر به جایگاه اصلیش رسید

    3. سیدحسن گفت:

      سلام و عرض تبریک به تمام ورزشکاران و ورزش دوستان
      بسیار خوشحال هستم از اینکه افرادی که شایستگی و لیاقت دارند در جایگاه های واقعی خود قرار گرفته اند.
      تمام ورزشکارانی که در این رشته فعالیت دارند با دید مثبت در انتظار ثبات در فدراسیون و حاکم شدن نظم و عدالت در فدراسیون هستند تا این ثبات و نظم و عدالت به سراغ شهرستانها و دیگر استانها بیاید و دیگرهیچ فرق و تبعیضی میان استانها نباشد چرا که همه ما ایرانی هستیم و به دنبال کسب افتخار برای کشور و میهنمان ایران هستیم.
      به امید موفقیتهای روزافزون مدیران و مربیان و بازیکنان جوانمرد و اخلاق مدار تمام رشته های ورزشی

    4. فرشید کوکبی گفت:

      ضمن عرض تبریک و شاد باش خدمت دوست عزیز و بزرگوار جناب آقای جمیل لطف الله نسبی به جهت انتخاب به جا وشایسته ایشان به عنوان مربی تیم ملی .از صمیم قلب برای ایشان به جهت قبول این مسئولیت بزرگ و خطیر از خداوند بزرگ ومهربان آرزوی توفیق و سربلندی را خواهانیم .


    تازه ترین اخبار