امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۳۲:۲۱  آخرین بروزرسانی : دی ۲۳ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ | کد خبر : 71611
    ارسال خبر چاپ خبر
  • طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون تنیس روی میز ج . ا. ایران و با پیشنهاد مدیرکل محترم وزارت ورزش و جوانان استان خراسان رضوی ، سرپرست جدید هیات تنیس روی میز این استان منصوب شد . به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ج…

    طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون تنیس روی میز ج . ا. ایران و با پیشنهاد مدیرکل محترم وزارت ورزش و جوانان استان خراسان رضوی ، سرپرست جدید هیات تنیس روی میز این استان منصوب شد .

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ج . ا. ایران ، در حکم صادره برای کاظم مستحقی راد از سوی مهرداد علیقارداشی آمده است : جناب آقای کاظم مستحقی راد

    با توجه به تعهد و تجربه جنابعالی و بنا به پیشنهاد مدیرکل محترم وزارت ورزش و جوانان استان خراسان رضوی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست هیات تنیس روی میز استان خراسان رضوی منصوب می شوید .

    مقتضی است طبق تبصره ۳ ماده ۱۰ اساسنامه هیات های ورزشی استان ها مصوب وزارت ورزش و جوانان ظرف مدت سه ماه مقدمات برگزاری مجمع انتخابات رئیس هیات آن استان را اقدام نمائید .

    امیدوار است وظائف محوله را زیر نظر مسئولین امر انجام داده و موجبات رشد و پیشرفت این رشته ورزشی را در سطح استان فراهم آورید . توفیق روز افزون جنابعالی را از خداوند مسئلت دارم .

    تشکر از زحمات سرمربی سابق تیم ملی

    گفتنی است کاظم مستحقی راد تا قبل از انتصاب جدید به عنوان سرمربی تیم های ملی جوانان و بزرگسالان در خدمت تیم های ملی بود و به پاس تلاش هایش ، ریاست فدراسیون تنیس روی میز در گفت و گو با سایت فدراسیون از زحماتش تشکر و قدردانی و برایش در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد .

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مستحقی راد سرپرست هیات خراسان رضوی شد"
    1. اشتری گفت:

      باسلام .بی شک حضور آقای مستحقی در راس هیئت استان منشاء خیر و برکت خواهد بودوشاهد رشد ورزش تنیس روی میز در استان خواهیم بود

    2. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      باسلام
      کاظم جان همانگونه که سرپرست محترم دبیری در باره شما عنوان کرده:مستحقی راد انسانی هوشمند و با اخلاق و از سرمایه های مربیگری تنیس روی میز ایران محسوب می شود…بنده هم برای شما آرزوی موفقیت وسربلندی دارم.
      باتشکر

    3. امیر عمیدی گفت:

      با سلام تبریک میگویم

    4. رضا حیاتی گفت:

      کاظم عزیزم بهت افتخار میکنم.
      موفق باشی هر روز بیشتر از روز قبل

    5. محمدعلی عباسی گفت:

      سلام
      جناب اقای مستحقی دوست خوبم ضمن عرض تبریک به جنابعالی امیدوارم مثل همیشه موفق باشید.

    6. شهنام اردلان گفت:

      با عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای آقای مستحقی راد

    7. سیدحسن گفت:

      با سلام خدمت تمامی عزیزان و همچنین عرض تبریک به جناب آقای مستحقی راد به خاطر وظیفه ی مهم واگذار شده به ایشان.
      با توجه به اینکه ایشان هر روز باتجربه تر از روزهای قبل شده اند جامعه تنیس روی میز استان خراسان چشم انتظار فعالیت ایشان در پست جدید و کمک به پیشرفت روز افزون این رشته در استان است.
      جناب آقای مستحقی راد آرزوی موفقیت روز افزون شما در تمام مراحل زندگی را دارم و یادآور میشوم چشم امید خراسانی ها مدتهاست که به شماست .
      امیدوارم به زودی محرومیتها و فقر فرهنگی در ورزش و تجهیزات ورزشی و بی برنامگی ها جای خود را به نظم و عدالت و جوانمردی و برنامه های منظم و اصولی و همچنین مجهز شدن شهرهای استان به سالنهای استاندارد بدهد. با تشکر سجادی

    8. بهنام رحمت پناه گفت:

      کاظم جان تبریک امیدوارم موفق باشی


    تازه ترین اخبار