امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۳۶:۱۶  آخرین بروزرسانی : دی ۲۳ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ | کد خبر : 71616
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرمربی تیم ملی پینگ پنگ ایران گفت: اردوهای ملی پوشان به منظور کسب آمادگی بیشتر برای شرکت در مسابقات جهانی مالزی شبانه روزی خواهد شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،جمیل لطف الله نسبی که امروز به عنوان سرمربی جدید تیم ملی پینگ پنگ انتخاب شد با اشاره به اینکه هنوز اطلاع دقیقی از…

    سرمربی تیم ملی پینگ پنگ ایران گفت: اردوهای ملی پوشان به منظور کسب آمادگی بیشتر برای شرکت در مسابقات جهانی مالزی شبانه روزی خواهد شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،جمیل لطف الله نسبی که امروز به عنوان سرمربی جدید تیم ملی پینگ پنگ انتخاب شد با اشاره به اینکه هنوز اطلاع دقیقی از آخرین وضعیت تمرینی ملی پوشان ندارم به ایرنا، افزود: درحال حاضر فقط در جریان وضعیت نوشاد عالمیان که از ناحیه مچ پای چپ مصدوم است، قرار گرفته ام.
    وی افزود: با سایر ملی پوشان در ارتباط بوده اما از آخرین وضعیت تمرینی آنان اطلاع دقیقی دردست ندارم.
    سرمربی تیم ملی پینگ پنگ ایران ادامه داد: ملی پوشان با این شرایط به مجارستان و سپس آلمان اعزام می شوند تا در آنجا برابر رقبای خود محک جدی خورده و من نیز از نزدیک در جریان آخرین وضعیت آنان قرار گیرم.
    لطف الله نسبی با اشاره به اینکه وضعیت نوشاد عالمیان آنچنان مطلوب نیست و باید پزشک معالجش دستور اجازه تمرین و شرکت در مسابقات را دهد، عنوان کرد: امکان دارد نوشاد به مسابقات مجارستان و آلمان نرسد با این همه تمام سعی خود را برای بهبود وضعیت وی به کارگرفته ایم.
    وی درباره سایر اردوهای تیم ملی نیز گفت: پس ازمسابقات مجارستان و آلمان جلسه ای با مسوولان فدراسیون برگزار کرده و درباره سایر برنامه های آماده سازی با آنان تبادل نظر خواهیم کرد.
    لطف الله نسبی ادامه داد: تا زمان برگزاری رقابت های جهانی مالزی زمان زیادی دراختیار نداریم، برهمین اساس تصمیم گرفتیم اردوهای تیم ملی به صورت شبانه روزی تغییر تا بازیکنان در کمترین زمان ممکن به مرز آمادگی برای شرکت در رقابت های جهانی دست پیدا کنند.
    وی در پاسخ به این سئوال که در مسابقات جهانی مالزی کسب چه نتیجه ای را برای تیم ایران پیش بینی می کنید، تصریح کرد: می خواهیم با ارائه بازی های مناسب و تلاش بازیکنان به دسته یک صعود کنیم. هدف اصلی تیم ملی قرار گرفتن در این دسته است.
    وی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی براینکه چه برنامه ای برای رقابت های انتخابی المپیک دارید، عنوان کرد: می خواهیم برای نخستین بار دو پینگ پنگ باز در بازی های المپیک داشته باشیم. در همین ارتباط و به طور حتم تمام تلاش خود را برای کسب دو سهمیه به کار خواهیم گرفت.
    تیم ملی پینگ پنگ ایران اسفندماه در مسابقات جهانی مالزی شرکت می کند، این تیم فروردین ماه سال آینده نیز در مسابقات انتخابی المپیک که در هنگ کنگ برگزار می شود، شرکت خواهد کرد.
    شاگردان لطف الله نسبی به منظور کسب آمادگی بیشتر برای شرکت در مسابقات جهانی مالزی پس از برپایی اردوی یک هفته ای در مجارستان، سی ام دیماه در پورتور بین المللی شرکت و سپس برای شرکت در پورتور بین المللی آلمان به این کشور سفر می کنند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سرمربی تیم ملی: اردوهای تنیس روی میز شبانه روزی می شود"
    1. خلیل شیخیانی گفت:

      سلام جمیل جان
      از اینکه در جایگاه واقعی خودت تکیه زده ای حس خوبی داریم . از حسن انتخاب جناب قارداشی در انتخاب جنابعالی بسیار ممنونیم. امیدواریم اهداف مورد نظر محقق شود. ارادتمندیم.

    2. جمال حیدرپناه گفت:

      آقای جمیل لطف اله نسبی انتخاب بجا و شایسته جنابعالی را به عنوان سر مربی تیم ملی کشور را به شما و خانواده بزرگ لطف اله نسبی و پینگ پنگ کردستان تبریک عرض می نمایم موفقیت و سربلندی روزافزون شما را آرزو دارم

    3. رامین میرزایی گفت:

      یا عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه دوستان انتخاب به حق جناب آقای جمیل لطف الله نسبی تنها مدرس رسمی فدراسیون جهانی در کشور عزیزمان را به خانواده شریف پینگ پنگ تبریک عرض می نمائیم


    تازه ترین اخبار