امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۵۹:۰۶  آخرین بروزرسانی : مهر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 7170
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای اولین بار از حضور روانشناس در مسابقات بین المللی استفاده می کند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور  به نقل از باشگاه خبری فارس؛تیم ملی تنیس روی میز بانوان که در حال حاضر در نخستین دوره مسابقات بین المللی بانوان در گرگان به سر می برد،…

     

    تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای اولین بار از حضور روانشناس در مسابقات بین المللی استفاده می کند.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور  به نقل از باشگاه خبری فارس؛تیم ملی تنیس روی میز بانوان که در حال حاضر در نخستین دوره مسابقات بین المللی بانوان در گرگان به سر می برد، برای اولین بار از حضور روانشناس استفاده می کند.
    پوستین دوز، نایب رئیس فدراسیون تنیس روی میز با تأیید این خبر به فارس گفت:در نظر داریم از این پس در اردوهای تیم ملی و در تمام رده های سنی از روانشناس استفاده کنیم.
    وی ادامه داد:تحلیلی که روانشناس از بعد روانی بازیکنان به ما می دهد بسیار مهم است و از نظرات وی در آماده سازی تیم استفاده خواهیم کرد.
    نایب رئیس فدراسیون تنیس روی میز خاطرنشان کرد:با همکاری کمیته پزشکی و با توجه به سابقه این روانشناس از او استفاده کردیم. و طبق نظراتی که از بازیکنان خواستیم تاکنون تأثیر مثبتی بر روحیه آنها داشته است.
    مدیر سایت: استفاده از روانشاس برای تیمهای ملی وخصوصا بازیکنان دختر که بصورت ذاتی از استرس بیشتری به نسبت آقایان برخوردار هستند حرکت مثبتی تلقی میگردد.
    اما خانم پوستین دوز گرامی :خانه از پای بست ویران است…بهتر نیست بجای این هزینه ها اول بفکر اولویتها باشیم؟آیا اولویت اول استخدام مربی خارجی برای بانوان مظلوم و بینام و نشان نیست؟

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "حضور روانشناس در تیم ملی بانوان برای نخستین بار +توضیح مدیر سایت"
    تازه ترین اخبار