امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۳۷:۰۲  آخرین بروزرسانی : دی ۲۷ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ | کد خبر : 71710
    ارسال خبر چاپ خبر
  • کاپیتان تیم ملی پینگ پنگ ایران گفت: برای صعود به لیگ دسته یک پینگ پنگ به مالزی می رویم و امیدوارم به این مهم دست پیدا کنیم. مسابقات پینگ پنگ قهرمانی جهان از نهم اسفندماه به میزبانی مالزی آغاز می شود. افشین نوروزی با اشاره به برگزاری مراسم قرعه کشی و همگروه شدن تیم ملی…

    کاپیتان تیم ملی پینگ پنگ ایران گفت: برای صعود به لیگ دسته یک پینگ پنگ به مالزی می رویم و امیدوارم به این مهم دست پیدا کنیم.

    مسابقات پینگ پنگ قهرمانی جهان از نهم اسفندماه به میزبانی مالزی آغاز می شود.
    افشین نوروزی با اشاره به برگزاری مراسم قرعه کشی و همگروه شدن تیم ملی پینگ پنگ مردان ایران با تیم های برزیل، هلند، بلژیک، تایلند و کانادا به ایرنا، افزود: به طورحتم در مدت باقی مانده تا آغاز این مسابقات با حضور سرمربی جدید تیم ملی، بازیکنان تیم های همگروه خود را به دقت آنالیز خواهند کرد تا به شناخت نسبی از آنان دست پیدا کنیم.
    وی افزود: البته در دوره های قبلی مسابقات جهانی سابقه بازی با تیم های برزیل و کانادا را داشتیم و بازیکنان این دو تیم را بهتر از تیم های دیگر می شناسیم.
    کاپیتان تیم ملی پینگ پنگ ایران ادامه داد: تیم ملی برزیل دو بازیکن ژاپنی دارد و تیم بلژیک نیز جوان تر از قبل شده است. همچنین تیم کانادا هم اگر همان ترکیب قبلی را داشته باشد، تیم خوبی است.
    نوروزی با اشاره به صعود تیم ایران از مرحله گروهی در دوره قبلی مسابقات جهانی تصریح کرد: دراین دوره کار تیم ایران نسبت به دوره قبل سخت تراست. تیم ایران تازه سرمربی خود را شناخته است و فرصت کمی داریم.
    وی درعین حال ابراز امیدواری کرد که تیم ایران با هدایت جمیل لطف الله نسبی سرمربی جدید از گروه خود صعود کند.
    کاپیتان تیم ملی پینگ پنگ ایران در پاسخ به این سئوال که به نظر می رسد برای شما فرقی نمی کند با چه تیم هایی همگروه هستید؟ اظهار داشت: بله وقتی هدف تیم ملی ایران صعود به جمع تیم های دسته یک است قرعه کشی معنا پیدا نمی کند، می خواهیم پس از صعود به جمع تیم های برتر مرحله گروهی و پشت سرگذاشتن آن ها به دسته یک صعود کنیم، پس قرعه کشی برای ملی پوشان ایران اهمیت پیدا نمی کند.
    وی در پاسخ به سئوالی درباره وضعیت و شرایط ملی پوشان عنوان کرد: خوشبختانه عملکرد ملی پوشان درلیگ برتر مناسب بوده و از اعتماد به نفس بالایی برخوردار هستند.
    نوروزی اضافه کرد: تیم ملی پینگ پنگ ایران به رغم داشتن بازیکنان جوان، بسیار پخته است. ملی پوشان فعلی درچند دوره مسابقات بین المللی، آسیایی، جهانی و المپیک شرکت کرده و تجربه بالایی دارند و می توانیم به لیگ یک صعود کنیم هرچند که کارسختی پیش رو داریم.
    کاپیتان تیم ملی پینگ پنگ ایران درباره اردوی ملی پوشان در مجارستان و شرکت در پوروتور بین المللی این کشور عنوان کرد: سه شنبه برای برپایی اردو و شرکت در پورتور بین المللی به مجارستان می رویم، البته نوشاد عالمیان به دلیل مصدومیت جزیی دراین سفر تیم ملی ایران را همراهی نمی کند.
    تیم ملی پینگ پنگ ایران خود را برای شرکت در مسابقات جهانی مالزی که نهم اسفندماه در این کشور برگزار می شود، آماده می کند.
    ملی پوشان فروردین ماه ۹۵ برای شرکت در مسابقات انتخابی المپیک نیز به هنگ کنگ می روند.

    telgream

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "کاپیتان تیم ملی: برای صعود به لیگ دسته یک پینگ پنگ به مالزی می رویم"
    تازه ترین اخبار