امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۲۷:۲۳  آخرین بروزرسانی : دی ۳۰ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ | کد خبر : 71738
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ملی‌پوش تنیس روی میز ایران گفت: حضور در مسابقات سطح بالای جهانی کمک زیادی به رشد و پیشرفت ما می‌کند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،پوریا عمرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حضور در مسابقات جهانی مجارستان اظهار داشت: این مسابقات سطح بالایی دارد و بازیکنان رنکینگ‌دار شرکت خواهند کرد….

    ملی‌پوش تنیس روی میز ایران گفت: حضور در مسابقات سطح بالای جهانی کمک زیادی به رشد و پیشرفت ما می‌کند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،پوریا عمرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حضور در مسابقات جهانی مجارستان اظهار داشت: این مسابقات سطح بالایی دارد و بازیکنان رنکینگ‌دار شرکت خواهند کرد. فکر می‌کنم حضور در چنین مسابقات سطح بالایی برای ما می‌تواند خیلی مفید باشد.

    وی ادامه داد: هرچقدر بتوانیم با نفرات برتر جهان بیشتر مسابقه بدهیم در رشد و پیشرفت ما تاثیر زیادی خواهد داشت. از سوی دیگر اگر مقابل آنها هم شکست بخوریم در رده‌بندی ما تاثیر زیادی ندارد.

    ملی‌پوش تنیس روی میز ایران در مورد اینکه تیم ملی اردو نداشته فکر نمی‌کنید با این وضعیت به مشکل بخورید، گفت: چون زمان کمی برای حضور در این مسابقات داشتیم به همین دلیل کادر فنی تصمیم گرفت اردویی برگزار نکند چون فقط خستگی به همراه داشت. البته در مسابقات لیگ بازی کردیم و آمادگی خوبی داریم.

    عمرانی در مورد شرایط لیگ برتر امسال گفت: ۴ تیم یعنی پتروشیمی، رعد، دانشگاه آزاد و شهرداری تبریز در این سطح شرایط خوبی دارند و در مرحله پلی‌آف هم با اضافه شدن بازیکنان خارجی به تیم‌ها شرایط سخت‌تر خواهد شد. این موضوع به ما کمک می‌کند با آمادگی بیشتری به مسابقات جهانی اعزام شویم.

    وی در مورد حضورش در مسابقات آلمان هم گفت: این رقابت‌ها ۳ روز پس از مسابقات مجارستان برگزار می‌شود و من و نیما عالمیان با هزینه شخصی شرکت خواهیم کرد.

    مسابقات جهانی مجارستان از فردا آغاز می‌شود.

    telgream

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "عمرانی:حضور در مسابقات سطح بالا کمک زیادی به ما می‌کند"
    تازه ترین اخبار