امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۰۵:۵۸  آخرین بروزرسانی : مهر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 7178
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   به نظر می رسد که مسئولین فدارسیون تنیس روی میز باید هیئتهای استانها را ملزم به عقد قرارداد یا تفاهم نامه با دانشگاه ها وخصوصا آموزش و پرورش نمایند. برگزاری مسابقات و همچنین کلاسهای آموزشی برای آموزش و پرورش وهمچنین دانشگاهها میتواند یکی از راهکارهای اساسی برای استعداد یابی و همچنین زیر نظر گرفتن…

     

    به نظر می رسد که مسئولین فدارسیون تنیس روی میز باید هیئتهای استانها را ملزم به عقد قرارداد یا تفاهم نامه با دانشگاه ها وخصوصا آموزش و پرورش نمایند.
    برگزاری مسابقات و همچنین کلاسهای آموزشی برای آموزش و پرورش وهمچنین دانشگاهها میتواند یکی از راهکارهای اساسی برای استعداد یابی و همچنین زیر نظر گرفتن قشر دانش آموز و دانشجو یان مستعد باشد.
    از سوی دیگر با عقد اینگونه تفاهم نامه ها راه برای آشنایی هر چه بیشتر این رشته دوست داشتنی در بین دانش آموزان و قشر دانشجو فراهم تر می شود واین کار یک پل ارتباطی موفق وزود بازده برای تنیس روی میز خواهد بود. درکنار موارد ذکر شده هیئتهای تنیس روی میز گاها میتوانند از برخی امکانات آموزش و پرورش یا دانشگاه به نحو تنیس روی میز بهره برداری بهینه نمایند.
    همچنین این راهکار باعث کانال ارتباطی دوطرفه ای بین قشر دانش آموز و ودانشجو وجذب آنان به سمت این رشته مفرح و دوست داشتنی خواهد بود. تحقیقات نشان می هد که بیشتر رشته های ورزشی در حال یارگیری منطقی و گسترش ونفوذ رشته ورزشی مورد نظر خود از این طریق می باشند.لذا شایسته است مسئولین فدارسیون هیئتهای استانها را به عقد چنین تفاهم نامه وقراردادهایی ملزم نمایند.
    مدیر سایت: سید منصور علوی
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "باید فرهنگ تنیس روی میز را گسترش دهیم"
    1. amidi گفت:

      در این ارتباط قبلا با هیاتهای استانها مکاتبه شده و یکی از ملاکهای ارزشیابی استانهاست.تفاهم نامه با اموزشگاهها و ادارات اموزش وپرورش وشهرداریها و سایر ارگانها وبخصوص صدا وسیمااز نظر توسعه این رشته بسیار بااهمیت است

    2. دلیر از کردستان گفت:

      من آموختم که جهان روحی دارد و کسی که بتواند آن روح را درک کند
      می تواند زبان همه چیز را بفهمد.
      به نظر بنده اگر باز هم این تفاهم نامه ها مثل گذشته باشه باز هم مربیان تلاشگر هیئت ها متضرر میشن و تنها نفعشو آموزش و پرورش و معلمین ورزشی میبرن که اکثرا نه تنها در ساختن بازیکنان نقشی ندارند که گاها با روشهای غلط تدریس بازیکنان مستعد را نیز دلسرد میکنن.
      در طول این سالها که این همه مدرک مربیگری به دانشجویان دانشگاه ها داده شده یک مربی سازنده رو نام ببرید که از این دست باشه.
      به نظر بنده باید تیمهای استعداد یابی در هیئت های ورزشی تشکیل بشه که با همکاری آموزش و پرورش (تحت نظارت هیئت ها)دانش آموزان مستعد روشناسایی و جذب کنن.
      با تشکر از مدیریت سایت

    3. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.به نظر من اگر بخواهیم فرهنگ سازی کنیم باید از خود شروع کنیم هیچ کس به جز خداوند متعال و خود انسان از درون خود خبر ندارد تزکیه کامل مربی لازم و قداست اوست که الگوی شگرد و تاعث فرهنگ سازی است به همین دلیل بنده حقیر حساسیت دارم که هر کسی مربی نشده و شرایط سخت تری جهت کسب این عنوان بایستی اعمال و برنامه ریزی شود با تشکر.


    تازه ترین اخبار