امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۲۳:۱۰  آخرین بروزرسانی : بهمن ۱ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۴ | کد خبر : 71785
    ارسال خبر چاپ خبر
  •         نیما عالمیان حریف بازیکن پین تایپه ای شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینک پنگ کشور ،با پااین یافتن مسابقات گروهی تورجهانی مجارستان، نیما عالمیان بعنوان تنها نماینده کشورماندر رده بزرگسالان به جدول اصلی مسابقات صعود کرد اما با بدشانسی رقیب سید یک این مسابقات یعنی چانگ چیه یوان از چین تایپه…

     

     

    Untitled

     

     

    نیما عالمیان حریف بازیکن پین تایپه ای شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینک پنگ کشور ،با پااین یافتن مسابقات گروهی تورجهانی مجارستان، نیما عالمیان بعنوان تنها نماینده کشورماندر رده بزرگسالان به جدول اصلی مسابقات صعود کرد اما با بدشانسی رقیب سید یک این مسابقات یعنی چانگ چیه یوان از چین تایپه شد.

    نیما عالمیان در حالی به مصاف یوان تایپه ای می رود که هردو بازیکن مردان شماره یک تنیس روی میز کشورشان می باشند با این تفاوت که عالمیان در جایگاه ۱۱۶ جهان قرار دارد و بازیکن تایپه ای مرد شماره هفت جهان محسوب می شود.

    این دوبازیکن قبلا یک بار  در سال ۲۰۱۳ ودر مسابقات آسیایی با هم به رقابت پرداخته اند که نتیجه آن ۳برصفر به سود بازیکن تایپه ای بوده است.

    این دیدارفردا ساعت ۱۴ بوقت محلی وبرروی میز شماره ۳ انجام خواهد شد.(تغییر در زمان مسابقات)

    همچنین پوریا عمرانی که بعنوان نفر دوم گروه خود در رده زیر ۲۱ ساله ها به دروبعدی مسابقات صعود کرده است فردا ساعت ۱۰ بوقت محلی وبرروی میز شماره ۸ به مصاف حریفی از ژاپن به میدان خواهد رفت.

    telgream

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نیما عالمیان حریف سید یک مسابقات شد"
    تازه ترین اخبار